Thomas. Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Hei! Jeg har problemer med å få instalert msn live messenger på dataen min. Det går ikke... Vet dere hva som kan være problemet ? Endret 14. mars 2008 av php_user Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Ingen som har noen tanker ? PC-en er helt ny. Fikk den idag. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hva skjer da? Kan du forklare nærmere? Får du feilmelding? Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Enig med Bone, du kunne skrevet litt mer om hva som skjer. Uansett syntes jeg det er så mye tull med vista, en kompis av meg har det og det er nesten BARE trøbbel, så jeg vil egentlig anbefale deg å kjøpe xp til den isteden... men alle tenker jo ikke som meg da.. Er det den nyeste msn`en? For den har jeg og hatt litt problemer med tidligere... Men uansett trenger vi noen spesifikasjoner for å løse problemet ditt. Endret 15. mars 2008 av Heine M Lenke til kommentar
spareku Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hvordan sletter man msn-loggen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå