proforma Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Jeg har en Lifan Monkeybike moped med 110cc, 4takt. Så lurer jeg på hva delen på bildene under er? Og hvilken funksjon har den.... Er 3 ledninger og 1 slange på den. Sitter rett under setet bak forgasseren og luftfilteret. Endret 14. mars 2008 av proforma Lenke til kommentar
Chados Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Ser ut som en spenningsregulator, men litt vanskelig og si når man ikke vet hvor ledninger og slangen går. Lenke til kommentar
TGL Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hvis du kunne fortalt hvor slangen gikk, og eventuelt ledningene så hadde det vært lettere å bedømme. Er den varm når du har vært ute å kjørt? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Det ser veldig ut som en spenningsregulator og antall ledninger stemmer. Jord, spenning inn og spenning ut. Det jeg lurer på er hvor den slangen går. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Et lite spm, hvor stor fart får du på den der? Lenke til kommentar
griped Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det er nok en spenningsregulator og likeretter i ett. slangen går nok til forgasseren så om den renner over så renner det ut der. slangen er bare festet på den i stedet for å henge laus som den gjør på mange andre mopeder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå