vexed Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Hei. Jeg er på jakt etter ei jakke som ligner på en adidas typ jakke. Har et bilde av den her: (Ja jeg så Behind enemy lines igår:)) Et annet bilde av samme type jakke(Fra GtaIV though) Jeg har sett litt rundt og funnet noen som ligner, men alle er brukt og jeg er mest interessert i en ny og ubrukt. Helst kjøpt fra en nettbutikk da jeg ikke har mulighet til å dra ut av byen for den. Noen som finner den? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Kanskje sjekke Adidas. Lenke til kommentar
vexed Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Det er allerede gjort og det nærmeste jeg kommer er denne: http://www.shopadidas.com/product/index.js...ly&colorId= Og den hadde forsåvidt gått greit den, hvis det hadde gått ann å få den med Adidas symbolet istedet for den M'en som er der. Ville ha foretrukket den "Old skool versjonen" though, fordi det virker som at den nye versjonen er litt mer "glossy"... Btw, Jakken til 'Sasha' ser ikke ut som Adidas hvis du ser på merket, er det noen som kjenner igjen merket som er på hans høyre side? EDIT: Nærmere bilde av merket: Endret 14. mars 2008 av vexed Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 veldig OT, men er ikke det bildet hentet fra en Jason Bourne film ? og ikke behind enemy lines? Lenke til kommentar
vexed Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Oldschool adidas joggedresser finner du på Stress i Karl Joahn, men de er ikke så tykke, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå