Mann20 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Hei! Jeg skal kjøpe Call of Duty 4: Modern Warfare i morgen. Er det noen som har noen tips til en stakkars nybegynner. Da tenker jeg mest med tanke online, for jeg liker å spille online. Spille. Hæ? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Sørg for å få spilt gjennom Single Player Campaign i tillegg (på veteran, hvis du klarer), det er en opplevelse av de sjeldne. Veldig god og spennende historie. Lenke til kommentar
nemiarwen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hei! Jeg skal kjøpe Call of Duty 4: Modern Warfare i morgen. Er det noen som har noen tips til en stakkars nybegynner. Da tenker jeg mest med tanke online, for jeg liker å spille online. Spille. Hæ? Tror han mener at han som nybegynner må bruke tida si på å spille for å bli god. Blir sikkert bedre av å blodspille istedet for å lese seg ihjel på forum..... Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Hei! Jeg skal kjøpe Call of Duty 4: Modern Warfare i morgen. Er det noen som har noen tips til en stakkars nybegynner. Da tenker jeg mest med tanke online, for jeg liker å spille online. Spille. Hæ? Tror han mener at han som nybegynner må bruke tida si på å spille for å bli god. Blir sikkert bedre av å blodspille istedet for å lese seg ihjel på forum..... Ok. Nå er jeg lvl 9.. Det går bedre og bedre! En runde fikk jeg 9 kills, det er rekorden.. Ellers så varierer det: Ofte 0 og 1 kills, innimellom to kills og sjeldent mer. :S Men er jo sinnsykt gøy når man gjør det bra da :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå