PatSharpX Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Som dere kan lese her selger Gooba.no piratversoner av de kjente Dynavoice modellene M-65 og F6. Det har kommet til JWS kjennskap at Gooba.no markedsfører innsmuglede piratproduserte høyttalere kopiert i Kina. Alle Dynavoice-høyttalere solgt av Gooba.no siste måneden er ikke originale. JWS og Surround.no frasier seg ALT ansvar når det gjelder garanti, holdbarhet og kvalitet. JWS har også konstatert at kopiene har dårligere kvalitet enn originalen. JWS og Surround.no anbefaler kunder som har kjøpt disse Dynavoice-kopiene å returnere de til Gooba.no og kreve pengene tilbake. Bare så folk er klar over dette når det skal handles. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Haha! Kinakopi av kinahøyttalerne! :!: Jaja, da lærer kanskje folk at auksjonsider som gooba og netthandelen ikke akkurat er beste sted og handle hifi på. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Haha! Kinakopi av kinahøyttalerne! :!: Jaja, da lærer kanskje folk at auksjonsider som gooba og netthandelen ikke akkurat er beste sted og handle hifi på. Nei det stemmer, butikk er det beste! Jeg er jo så heldig at jeg kjenner noen som driver en hifibutikk jeg Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg leste det tidligere idag.. Siden jeg selv har Dynavoice surroundpakke måtte jeg sjekke. Dynavoice F-6'ene var orginale ifølge bildene hos www.Surround.no Men på C-4, altså centeren, var den hvit bakpå. Jeg vet ikke om det skal være slik, men jeg så at kopiene hadde hvit ting bakpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg sjekket mine F6 som var kjøpt på Netthandelen.no og de var 100% orginale. Hvis ikke hadde det vært usansynlig god lyd fra en fake. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Er jo kinamekk begge to, så ganske sannsynlig låter de rimelig likt. Produsenten vil selvsagt hevde at kopien er dårligere, men jeg er nå litt i tvil egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Joda, men nå er jo F6 er lovpriset høyttaler. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Joda, men nå er jo F6 er lovpriset høyttaler. Joda, lovpriset i sin prisklasse.. men hvor mange høyttalere får man egentlig for en tusenlapp? Lett og få gode tester når man ikke har noen konkurrenter.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Joda, lovpriset i sin prisklasse.. men hvor mange høyttalere får man egentlig for en tusenlapp? Lett og få gode tester når man ikke har noen konkurrenter.. Stemmer det, de har ikke så mye å stille opp med når de "konkurerer" mot høyttalere i 3000,- klassen. Det er hvertfall min mening, men det er mye høyttaler for pengene! Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg har dessverre fått et par M-65 som er falske da Men jeg har jo ikke akkurat vært skuffet over de allikevel De låter da bra synes jeg Men er det noen som vet om de originale låter hørbart bedre? Har jeg noen rettigheter til å kreve pengene tilbake eller noe siden de tross alt har lurt ganske så mange med dette? Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 I enkelte tilfeller bør man kanskje ikke sjekke om de er ekte eller ikke. Særlig hvis man er fornøyd med slik de låter. Lenke til kommentar
stonecold Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Noen som vet om de forsatt selger falske ? Frister meg med 1 par F6. Endret 18. mars 2008 av stonecold Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noen som vet om de forsatt selger falske ? Frister meg med 1 par F6. Selger sikkert falske til lageret er tomme.. Men nå er det jo mange andre som selger F6 da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Netthandelen anbefaler jeg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 hehe fantastisk og selge kopier av noe som er skambillig fra før av . som nevnt orginalene er ikke akkurat topkvalitet , lurer på hvor de har spart penger på kopiene . men jeg vil tippe at disse er laget av samme komponenter på samme fabrikken Lenke til kommentar
bruno Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 hehe fantastisk og selge kopier av noe som er skambillig fra før av . som nevnt orginalene er ikke akkurat topkvalitet , lurer på hvor de har spart penger på kopiene . men jeg vil tippe at disse er laget av samme komponenter på samme fabrikken Hehe, tanken har slått meg også, kinesiske No-Name høyttalere som JWS har bestillt med svart bakside og Gooba med hvit, beskyldninger om piratkopiering og hypen Dynavoice er bragt ett skritt videre. Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 hehe fantastisk og selge kopier av noe som er skambillig fra før av . som nevnt orginalene er ikke akkurat topkvalitet , lurer på hvor de har spart penger på kopiene . men jeg vil tippe at disse er laget av samme komponenter på samme fabrikken Det stemmer nok ikke Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ser jo ikke så ulikt ut da. Tipper de låter rimelig likt jeg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 så veldig likt ut Det tror jeg er noe av poenget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå