dahwan Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Internettsida mi er ganske snerten, men stilig. Men når jeg legger inn mye kode eksempler og slikt så blir sida for høg, og v-scrollbar kommer frem. Det den gjør da er å dytte hele sida mi til venstre, så du kan se sida mi hopper frem og tilbake når du trykker på linkene. Jeg forsøkte å fikse dette ved å bruke css (overflow: hidden;) men da kunne jeg ikke lengre scrolle ned med musa, og dermed var hele sida mi så godt som ubrukelig. Så nå prøver jeg å TVINGE v-scrollbar til å synes på ALLE sidene, så jeg ikke får noen hopping. Kan jeg gjøre dette på en enkel måte uten å måtte bynne å legge til hundrevis av <p></p>er under sidene mine? Jeg la dette i asp forumet siden alle sidene mine bruker asp og jeg håper dette kan gjøres med asp eller css. Takker på forhånd. Endret 15. mars 2008 av dahwan Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Minner om våre regler for bumping: Hva er "bumping"? Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. Nettiketten Har fjerna nokre innlegg. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 For å style scrollbarene slik du selv ønsker, ta en titt her: http://jane.fearby.com/tutorials/scroll.html Dette er vel uansett noe du kanskje hadde fått et bedre svar på i et annet forum en ASP-forumet, da dette her lite med ASP å gjøre Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Heureka! Klarte det endelig ved hjelp av w3schools.com body { overflow-y: scroll; } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå