Mafo Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hva skjuler seg i CD-en som følger med når du kjøper ny mobil? I dag ser vi nærmere på Nokias løsning. Les mer Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Forhåpentligvis kommer det et flerplattformprogram fra Nokia i løpet av året, nå som de nesten har kjøpt Trolltech. Nokia kan dessverre ikke programvare, for maken til buggete program skal man lete lenge etter. For ikke å snakke om hvor mange MB dette programmet okkuperer på harddisken. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Forhåpentligvis kommer det et flerplattformprogram fra Nokia i løpet av året, nå som de nesten har kjøpt Trolltech.Nokia kan dessverre ikke programvare, for maken til buggete program skal man lete lenge etter. For ikke å snakke om hvor mange MB dette programmet okkuperer på harddisken. Enig.. lenger unna "Windows Interface Guidelines" er det vanskelig å komme.. Hvorfor kan ikke Nokia lage et program som ser ut som alle andre Windows programmer istedet for å lage det de har lagd. Sigh. Endret 14. mars 2008 av killerost Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Personlig liker jeg N-series PC Suite bedre. Mye lekrere interface og mer oversiktelig. Pluss at den støtter drag-and-drop filoverføring Lenke til kommentar
Jove Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 uPerfekt timing Mobilen min klikket i dagtidlig. Og når jeg nå prøver å koble den til, får jeg bare opp "Error koblet til" eller noe. Og får ikke gjøre noe mer. Service next. Lenke til kommentar
iAlex Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg hater egentlig både nokia og sony ericsson og egentlig all sånn programvare. Native støtte til alt i os med en driver uten masse ekstra programmer hadde vært noe. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Brukt Nokia PC-suite over lengre tid, synes programmet fungerer veldig fint i samkjør med Series 60. Har dog opplevd noen problemer, spesielt med programvareoppdatering som ikke finner internettilkobling. Tok også lang tid før full Vista-støtte var på plass. Designet kunne klart vært gjort annerledes, men i bruk er programmet enkelt og funksjonsrikt. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Nokia PC Suite fungerer i hvert fall bra med Lotus Notes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg