Myxo Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Harddisken min begynte å lage festlige klikkelyder her om dagen. Må derfor returnere den til komplett som jeg kjøpte den til. Kjøpte den i september 2001. Vil garantien dekke dette kjøpet? Er den bedritne IBM Deskstar 40 GB. MANGE som har måtte levere inn en sånn en. Er det kanskje mulig at jeg får en HD med tilsvarende verdi som den hadde da jeg kjøpte den, eller går de på lageret og tørker støv og roter til de finner den samme? Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Er det feil på den, så får du seff ny på garantien (3 års garanti på de der) Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Du må nok sikkert henvende deg til IBM direkte tenker jeg. De fleste forhandlere har ikke mer enn 1-2 års garanti på de diskene. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Du må nok sikkert henvende deg til IBM direkte tenker jeg. De fleste forhandlere har ikke mer enn 1-2 års garanti på de diskene. Komplett tar imot returer på IBM disker. De fleste leverandører (inkludert IBM) hadde 3 års garanti på IDE disker frem til høsten 2002. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Dette skal ikke være noe problem. Jeg sendte inn en nesten 2 år gammel 75GXP 45 GB til PSData rett før jul, og fikk igjen en 180GXP 60 GB etter nyttår. Edit: De liker at du kjører IBM's DFT før du sender den inn, og legger ved feilkoden. Sparer dem for noen timer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå