MarF Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 hei.. eg trenger hjelp til og få Dolby Digital på forsterkeren. har har ikkje sub da men eg har resten. då eg tar på DVD/6CH kommer berre front heytalerene på. trenger hjelp. TAKKER FOR SVAR! Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 DVD/6CH er vel når du har 3stk phonokabler, en til front, en bak og en på senter/sub. For å få Dolby Digital må du ha en digital lydkabel, optisk eller coax... Lenke til kommentar
MarF Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 DVD/6CH er vel når du har 3stk phonokabler, en til front, en bak og en på senter/sub.For å få Dolby Digital må du ha en digital lydkabel, optisk eller coax... kor må eg koble den til da? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Du får dolby digital ved å bruke 3 stk stereo phono innganger også, så lenge lydkortet dekoder dolby digital. Hvis det er Logitechs Z-5500 du har, så fikk jeg mye bedre lyd ved å bruke analog overføring fra Creative sine kort enn digital. Det fordi kretsene som omgjør de digitale signalene til analogt hos Logitech ikke er like gode som hos Creative. Men til tema. Har du satt PCen til 5.1 anlegg. Står den til stereo så får du kun i frontene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå