Gå til innhold

Norton Internet Security 2008

Anbefalte innlegg

Gikk til anskaffelse av Norton Internet Security 2008(NIS), ettersom Symantec anbefalte det når jeg skulle kjøpe Norton Antivirus 2008(NAV).

http://www.symantecstore.com/dr/sat4/ec_Ma...&V1=1582704

Men problemet er nå, etter å ha formatert PC-en på nytt pg.a et hav med virus, så innstallerer jeg Win XP pro og NIS på nytt, men da så får jeg beskjed om at antivirusprogrammet er avslått.

Jeg finner ingen steder å slå på antivirusprogrammet heller.

post-49583-1205511354_thumb.jpg

Så spørsmålet er, må jeg ha BÅDE Norton Antivirus og Norton Internet Security?

takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

aldri og da mener jeg aldri bruk norton, norton i seg selv er tung kjørt og dårlig.

du kan bruke avg som en fin erstatning av norton, du kan laste ned gratis avg fra deres hjemmeside og bruke ccleaner og ad-aware til å fjerne spy-ware.

synd og si det kompis, men norton er bortkastet penger. :thumbdown:

selv om mitt svar er ikke svaret du håpet på så ikke fortvil. du får nok svaret senere i dag

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

En Norton hater, ser jeg.

Norton er ikke så så dårlig som folk skal ha det til. Programmet bruker ikke mer ressurser enn andre sikkerhetspakker, og det finner og fjerner virus slik som alle andre. Det er bare tullprat fra posten over.

Ja, Norton har hatt et dårlig rykte, men i de siste årene så har de skjerpet seg veldig og er faktisk et av de topp antivirusprogrammene man finner. Men de fleste tror ikke Symantec kan skjerpe seg, da de er fast bestemt på å hate programmet. Kall de gjerne barnslig.

Jeg vil anbefale deg å ringe Symantec Norge på telefon: 67 83 89 00

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Jeg er faktisk enig i den der ÜberNinja. .)

2008 versjonen var en markant forbedring fra 2007 versjonen. Kan f.eks sammenligne 2008 med Trend Micro (eller hva den nå heter) som bruker 70-80% av CPUen bare når den søker. Norton bruker til sammenligning kun 15-20 %. :wee:

Jeg synes ikke Norton er noen dårlig sikkerhetspakke. :)

Lenke til kommentar

Har prøvd diverse sikkerhetsløsninger men ingen har brukt mindre resurser enn Norton.

Dessuten er den oversiktlig og grei og enkel å bruke og man merker skjelden noe til at den surrer og går i bakgrunnen.

Men tilbake til spørsmålet. Er det nødvendig med både Norton Internet Security OG Norton Antivirus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...