ericandre Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 hei. dette har sikkert blit tatt opp flere ganger, men er lat av natur og gidder ikke lete det fram. problemet er at når jeg skal koble til andre på nettverket eller noen skal koble til meg så må de bruke brukernavn og passord som ingen har. dette er bare min pc mens de andre får tilgang til hverandre. har satt opp nettverket på nytt og prøvd et annet nettverkskort, men tror det ligger et annet sted i instilingene mine. noen som har noen tips er xp med sp3. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Har du tenk på dette?: Det koster deg sannsynligvis mindre å la en hånd hvile på musen mens du tidvis klemmer høyre pekefinger ned og skummleser,-i forhold til det du allerede har gjort som inkluderer hev og løft av opptil flere fingre på hver hånd mens du tenker. Det du hovedsaklig oppnår ved å poste før du søker er å bruke mindre tid på akkurat denne saken, men siden du er lat (selverklært) så har jeg vondt for å tro at tid er et så aktuelt tema. En mulighet kan jo være å ta en titt på brukerkontoene dine, samt deling og sikkerhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå