m0g1e Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Bruker NOD32 2.7 per i dag. Det står at den har spyware-beskyttelse av noe slag i tillegg til AV. Ønsker et så lett og raskt AV (evt spyware/malware) program som mulig. Brannmur har jeg ikke behov for, heller phishingbeskyttelse eller annet dill. Er ESET Smart Security mye mer ressurskrevende enn NOD32 AV? Isåfall er det verdt det? Ønsker for all del å fortsette å bruke NOD32AV med "spywarebeskyttelse" siden dette er helt kurrant for de fleste PC-er jeg skal installere beskyttelse på. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) NOD32 har Antivirusbeskyttelse samt oppdagelse av spyware(Samme gjelder Eset Smart Security, i tillegg til at den inneholder brannmur og antispam). Begge er brukervennlige og krever lite ressurser, sjekk hjemmesiden til ESET og sjekk selv hva ekspertene sier, + at det ligger en sammenligning av andre antivirus-selskaper i forhold til ESET der også. Prøv 30-dagers versjonen hvis du skulle være i tvil ESET. Endret 24. mars 2008 av RevelleR Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg kjører 30 dagers versjonen selv akkurat nå og er hittil meget for nøyd. Blei kvitt en del unødvendige oppgaver i oppgavebehandleren, det trekker mindre resursjer en altenativene og spamfilteret er godt og enkelt. Og det beste av alt var at demolisensen varte i 2 måner. Det er litt annerledes en NOD32 antivirus ettersom GUI et integrerer brannmur, antivirus og spamfilteret men det var ikke noe vanskelig å finne fram i. Så anbefales på det varmeste, kjøper selv lisens når demoen går ut. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg var i utgangspunktet litt skeptisk til versjon 3 av Eset sin antiviruspakke, men etter å ha brukt det siden det kom er all tvil feid til side. Programmet bruker latterlig lite ressurser, og selv om GUI har fått seg en estetisk overhaling er det fortsatt mulig å endre og justere på så og si alt. Jeg bruker også Eset Smart Security og den ekstra brannmuren og spam-modulen krever ikke merkbart mer ressurser enn utgaven uten. Jeg har i alle fall ikke merket forskjell. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Eset har en del jobb og gjøre på brannvegg delen. Den er langt fra bra ennå. Blir rimlig kunst her av gratis versjoner comondo og online armor. http://www.matousec.com/projects/firewall-...nge/results.php Endret 24. mars 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå