fakey Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Mamma lot seg dessverre lure og godtok en kompensasjon på 2 mnd og gratis ruter, selv om ruteren var gratis i utgangspunktet. Enda mer utsatt forresten. "Saken står nå med rettetid 10.4.2008 innen kl 2000". Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Herrejemini... Jeg er glad jeg aldri byttet til Ventelo da jeg fikk tilbud om det. En kamerat av meg skulle bestille, teknikeren kom og koblet i sentralen, men ikke hjem til ham for å legge opp linje til leiligheten. Flere uker senere hadde ingenting skjedd etter mange purringer, så det ble til at han til slutt fikk linje hos noen andre. Det var oppe og kjøre på nullkommanix. Way to go, Ventelo. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Mamma lot seg dessverre lure og godtok en kompensasjon på 2 mnd og gratis ruter, selv om ruteren var gratis i utgangspunktet. Enda mer utsatt forresten. "Saken står nå med rettetid 10.4.2008 innen kl 2000". Luret og luret... Hun følte vel kanskje at det var greit. Uansett, om det er en teknisk/fysisk feil som er årsaken her så må jeg nesten si at det er de lokale teknikerne som er helt idioter her og ikke ventelo. Ventelo kan ikke annet enn å sende ordre på det. Du hadde ikke tilfeldigvis nummeret til teknisker etter sistgang han var hos deg eller i sentralen? I såtilfelle så hadde jeg ringt han og kjefta. Lenke til kommentar
voffen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det er synd at det finnes SÅÅÅÅ tålmodige personer som fakey™ (all ære til deg! ) Det er slike personer enkelte selskaper lever av. Broren min bestilte samme produkt til våre foreldre i fjor høst. Fikk 2-3 regninger der router og andre utgifter var plusset på. Dårlige komponenter leverte de også, har byttet trådløs router og splitteren 2 ganger og brukerstøtten er som nevnt helt blottet for teknisk innsikt. Er ille når du må fortelle en på brukerstøtte hva han/hun skal gjøre... 2. gangen jeg ringte ang regninger og ingen oppkobling ga jeg dem 1 uke på å fikse dette ellers sa jeg opp kontrakten med dem. Dette er jo fortsatt en handel som har de samme reglene som annet varekjøp på nettet! Ny router og splitter lå i postkassen 3 dager etterpå og de var på nett i løpet av uken. Noen ganger hjelper det å fyre seg opp... Er vel unødvendig å nevne at jeg ALDRI kommer til å anbefale Ventelo til noen... Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 forbruker ombudet lukter det her må følge med på denne tråden Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Ny kompensasjon: Gratis bredbånd ut juli Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ny kompensasjon: Gratis bredbånd ut juli Blæh. Ut året ville kanskje vært rimelig kompensansjon. Denne historien er nesten for utrolig til å være sann.... Kan nevne at jeg fikk tre måneder fritt abonnement hos Telenor etter å ha reklamert på for liten hastighet...fikk faktisk ikke mer nedstrøms hastighet enn man kunne forvente for linja som var hakket billigere. Etter et halvårs gjentatte reklamasjoner og meldinger om at "feilen var rettet" ble plutselig hastigheten som den skulle være og kreditnota på kr. 1700,- landet i postkassa. Du kan jo true med å fakturere timeforbruket ditt i denne saken. Da regner jeg med at tilbudet bedrer seg betraktelig. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Muffinman: kan vel ikke akuratt true når man har godtatt kompensasjonen? doh... Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Har vært å snuset innpå sidene til ventelo, siden jeg skal bestille bredbånd straks. Men fant ut at de ikke kan levere der jeg skal bo. Kanskje like greit når man leser erfaringer til folk Veldig dårlig av ventelo dette her. De må jo forstå at det er kundene de lever av..off. Føler med deg trådstarter.. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Muffinman: kan vel ikke akuratt true når man har godtatt kompensasjonen? doh... Ser ikke at det står skrevet at trådstarter har godtatt den? Dessuten hadde jo "mor" godtatt en dårligere kompensasjon før gratis ut juli kom på bordet. Endret 8. april 2008 av Muffinman Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Vi måtte og betale for et modem som jeg fikk beskjed om at jeg skulle få gratis... Vi fikk også gratis 3 mnder når vi ga beskjed om at vi ville skifte til telenor, greit nok... Men skulle bare mangle med alt det tullet som har vært med regningene som vi har fått tilsendt siden vi bestilte det... De sendte oss like greit en regning for hele det kommende året som vi skulle betale i EN regning (hvor normalt er det!?), selvom vi aldri hadde bedt om å få det. Så da vi da ba om å få delt den opp sånn at vi betalte en gang i mnden så la de på renter og diverse gebyrer pga for sen betaling og at vi måtte ha det delt opp.... Endret 8. april 2008 av Pansergnom Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Ut juli er egentlig forsåvidt greit. Iom at det gjelder telefoni også er jo kompensasjonen på rundt 2500,- Lenke til kommentar
anbar Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Synes synd på deg... Har hatt en nesten lik opplevelse med ventelo. Fra februar ifjor til november ifjor forsvant nettet med rykk og napp... og når det forsvant gjorde det det for en dag til en uke... to måneder uten nett i det hele tatt... kundeservicen var total inkompetent og jeg ble lei av å forklare historien min igjen for n'te gang. Massehvis av nye deadlines før vi byttet over til combitel. Det løste ikke problemene med en gang, men de gjorde en gedigen innsats for å få telehor til å fikse sentralen/kabler/støy. Combitel er proffe og kommer ikke med løgner. Skulle bare ønske de hadde eid sine egne sentraler og nett. Jeg misliker telenors monopol makt på dette punkt sterkt! Nå har jeg endelig stabilt nett (etter 1 år med frustrasjon) edit: var også så dum at jeg ble overtalt til iptelefoni av ventelo. Når nettet er ustabilt og faller ut flere ganger i minuttet er iptelefoni en særdeles dårlig løsning. Mobil regniner blir høye... Isdn ftw! Endret 8. april 2008 av anbar Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Nettet skal visst være oppe nå. Tror det virkelig ikke før jeg får se det. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Venter spent på tilbakemelding om nettet fungerer nå! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Vi ligg vel alle i spent om det funker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Funker det ??? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Kjører ned for å sjekke om kvarter Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Neida, det var bare tull og tøys - som vanlig. De teknikerne som har vært her i dag har ikke gjort jobben sin. Nå går det nok enda noen uker fordi Ventelo må booke inn nye teknikere. Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 "Gratis internett ut juli". Må du begynne å betale i august selv om du ikke skulle ha fått nett ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå