U Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hvor gode er skjermene på Dell sine bærbare maskiner? De uttaler følgende selv: "Fordeler med Dell TrueLife™ · Skarpere bilder · Brilliante farger · Skarp Kontrast · Videre synsvinkel · Redusert slitasje på øynene En TrueLife skjerm gir en synsopplevelese som er skarpere og mer livlig enn lavoppløslige skjermer som har ikke-glinsende belegg og lavere kontrast forhold. Det er verdt å vite at TrueLife skjermer er mer skinnende og reflekterende enn normale skjermer." At skjermen er mer skinnende og reflekterende, betyr det at det er en glossy skjerm? Noen som har prøvd å kalibrere disse skjermene? Evt... finnes det noen bærbare fra Dell som ikke har glossy skjerm? Hvor fornøyd er Delleierne her inne generelt sett med skjermen? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg har en Dell Inspiron 5160 og en 9300, begge er litt eldre, men jeg synes skjermene er bra jeg. Det er forresten en tråd her inne om 9300. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå