Gå til innhold

Sniktitt: StarCraft II (PC)

Anbefalte innlegg

Tror mer problemet er at de prøver å høre på for mange. Hvis man skal legge alt til rette for casuals, vanlige raidere, hardcore raidere osv får man problemer. Slik jeg ser det, blir Sunwell en liten skuffelse. Får håpe WotLK blir bedre. TBC har vært utrolig bra, men det skrantet litt på slutten.

De har mange forskjellige spillertyper å blidgjøre, ja, og dermed har det vel sneket seg inn en ikke så rent liten retningsløshet. TBC var ikke akkurat det jeg personlig ønsket meg, og selv om sonene i WotLK ser mer fristende ut, har jeg hørt rykter om at de ikke kommer til å fikse paladinene *nå heller*. Krysser fingrene for at AoC blir bra eller at det kommer et skikkelig bra singleplayer RPG igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne organiske rasen? Sier dere at terran og protoss ikke er organiske?

Protoss og Terran har mekanisk våpen/transportmidler, mens Zerg kun har organiske enheter, ingen mekaniske våpen/transportmidler. Hvis du skal ha en Zerg unit som flyr må du få den til å vokse vinger, ikke putte den i et fly! ;)

Lenke til kommentar
Noe som vet hva specs du trenger for å spille dette?

Kjenner jeg Blizzard rett så har du ikke noe å frykte men mindre du har en veeldig utdatert maskin.

Å endelelige requirements tror jeg ikke en gang Blizzard er sikkre på ennå.

Lenke til kommentar

noen som vet om det har kommer eller når det kommer en Zerg gameplay video?! koste meg sikkerlig med de 2 andre filman.. blir nokk ikke like lett å velge favoritt race denne gangen nei, siden jeg til og med liker Terran litt no:p

men vær så snill å slutt å diskuter WoW her, det er helt andre folk som lager det spillet.

Lenke til kommentar
Er lagt ut Zerg video ja. Jeg fant min via torrent og fikk da den i HD :D

Ligger også ute på diverse streaming sider.

Google litt så finner du den nok.

med samme lengde/kvalitet som de 2 andre filman? takker, skal google til jeg enten blør eller finner den :p

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Opprett ny...