Gå til innhold

Sniktitt: StarCraft II (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eg syns da virke veldig bra sånn som da e no eg....blir litt domt vist dei vise ein figur på gameplayet...og du tenje wow så kult...men begrunn av at dei høyre på fansen så kutte dei ut figuren når spele komme ut...alle har sine meininga og e garantert noken som ikkje e fonøyd...men da virke vedlig lovande sånn som dei har lagt da t no:)

Lenke til kommentar

Dette er utan tvil eit svært opphypa spel, eg håpar det leverer varene, noko eg trur Blizzard klarer. Dei har så langt ikkje skuffa meg.

Digger looken på SC2, det er visuellt sett praktfullt. Kraftige fargar, gode detaljar og du får følelsen av at det er eit spel. Mykje meir glad i det enn spel som skal være så perfekt på proporsjonene i forhold til verkelegheita.

Lenke til kommentar

Jeg syns tittelen var litt motstridende med innholdet i artikkelen, men som 'vanlig' var den skrevet usedvanlig godt.

Herregud som jeg gleder meg til dette spillet. Vi trenger flere utviklere som Blizzard her i verden (med unntak av WoW-teamet deres).

Lenke til kommentar
Herregud som jeg gleder meg til dette spillet. Vi trenger flere utviklere som Blizzard her i verden (med unntak av WoW-teamet deres).

Er så enig, det at de har laget wow gjør meg skikkelig beskymret for at SCII ikke blir så bra som jeg hadde håpet.

Lenke til kommentar
Hva har WoW med SC2 å gjøre? WoW er et veldig bra spill. Selv om du ikke liker det, så betyr ikke det at det er dårlig.

Hvilken ting er dere redde for at Blizzard overfører fra WoW til SC2? Grinding?

Njaa, det er endel som tyder på at WoW-delen av staben simpelthen er gått lei. Antall spillere bare fortsetter å øke nær sagt uavhengig av hva de gjør. De bruker uendelig lang tid på alt, og når de endelig får ut noe er det noe uinspirert over det. De har vært uten konkurranse lenge nå, og det synes. Hvis denne slappe holdningen sprer seg til resten av selskapet, er det grunn til bekymring.

Lenke til kommentar

Tror mer problemet er at de prøver å høre på for mange. Hvis man skal legge alt til rette for casuals, vanlige raidere, hardcore raidere osv får man problemer. Slik jeg ser det, blir Sunwell en liten skuffelse. Får håpe WotLK blir bedre. TBC har vært utrolig bra, men det skrantet litt på slutten.

Lenke til kommentar
Hva har WoW med SC2 å gjøre? WoW er et veldig bra spill. Selv om du ikke liker det, så betyr ikke det at det er dårlig.

Hvilken ting er dere redde for at Blizzard overfører fra WoW til SC2? Grinding?

Ikke alle leser Donald Duck , noen leser faktisk bøker også . Slik er det også med onlinespill : Ikke alle spiller WoW , dette fordi det er et elendig spill i manges øyne , altfor platt , litte innovativt , lite nyansert , altfor arcademessig , craftingingen er "man bestiller ting fra en liste og gjennspeiler spillets ellers.

Blir litt feil å sammenligne SC avdelingen med WoW-gjengen i Blizzard .Det blir litt som Chelsea og Tufle IL .

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...