mcgroven Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Blizzard kjemper en daglig kamp for å overbevise egne tilhengere og hverandre mens de utvikler StarCraft II. Les mer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Blizzard trenger ikke å overbevise meg om at StarCraft 2 blir bra. Lenke til kommentar
berntys Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 eg syns da virke veldig bra sånn som da e no eg....blir litt domt vist dei vise ein figur på gameplayet...og du tenje wow så kult...men begrunn av at dei høyre på fansen så kutte dei ut figuren når spele komme ut...alle har sine meininga og e garantert noken som ikkje e fonøyd...men da virke vedlig lovande sånn som dei har lagt da t no:) Lenke til kommentar
icedragon1990 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg gleder meg enormt til dette spillet det blir konge Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Bra å se at edderkoppene er med fremdeles. De er noen skikkelige morroklumper... Lenke til kommentar
kalli Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Ah, jeg er overbevist allerede om at dette kommer til å bli et bra spill Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Dette er utan tvil eit svært opphypa spel, eg håpar det leverer varene, noko eg trur Blizzard klarer. Dei har så langt ikkje skuffa meg. Digger looken på SC2, det er visuellt sett praktfullt. Kraftige fargar, gode detaljar og du får følelsen av at det er eit spel. Mykje meir glad i det enn spel som skal være så perfekt på proporsjonene i forhold til verkelegheita. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Slutt å frist meg Gamer Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Denne organiske rasen? Sier dere at terran og protoss ikke er organiske? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Gidd å vær vanskelig da Darth Kjell Alt av "bygninger" og "kjøretøy" osv hos Zerg er levende. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Har aldri prøvd Star Craft, men kommer nok til å teste dette litt. Så bra ut. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Give it to me! Why aren't you giving it to me? Give it to me faster! Jeg tror nesten jeg må koble en CD-ROM til maskinen og ta en runde BW bare for kosen. Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg syns tittelen var litt motstridende med innholdet i artikkelen, men som 'vanlig' var den skrevet usedvanlig godt. Herregud som jeg gleder meg til dette spillet. Vi trenger flere utviklere som Blizzard her i verden (med unntak av WoW-teamet deres). Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg syns tittelen var litt motstridende med innholdet i artikkelen Hvordan motstridene da? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Herregud som jeg gleder meg til dette spillet. Vi trenger flere utviklere som Blizzard her i verden (med unntak av WoW-teamet deres). Er så enig, det at de har laget wow gjør meg skikkelig beskymret for at SCII ikke blir så bra som jeg hadde håpet. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hva har WoW med SC2 å gjøre? WoW er et veldig bra spill. Selv om du ikke liker det, så betyr ikke det at det er dårlig. Hvilken ting er dere redde for at Blizzard overfører fra WoW til SC2? Grinding? Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Mammon det går kaldt nedover ryggen min! Gleder meg vilt, skulle ønske de kunne gitt en dato (ja jeg kjenner til Blizzards policy/utsettelser, men allikevel lettere å glede seg da) Lenke til kommentar
klute Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hva har WoW med SC2 å gjøre? WoW er et veldig bra spill. Selv om du ikke liker det, så betyr ikke det at det er dårlig.Hvilken ting er dere redde for at Blizzard overfører fra WoW til SC2? Grinding? Njaa, det er endel som tyder på at WoW-delen av staben simpelthen er gått lei. Antall spillere bare fortsetter å øke nær sagt uavhengig av hva de gjør. De bruker uendelig lang tid på alt, og når de endelig får ut noe er det noe uinspirert over det. De har vært uten konkurranse lenge nå, og det synes. Hvis denne slappe holdningen sprer seg til resten av selskapet, er det grunn til bekymring. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Tror mer problemet er at de prøver å høre på for mange. Hvis man skal legge alt til rette for casuals, vanlige raidere, hardcore raidere osv får man problemer. Slik jeg ser det, blir Sunwell en liten skuffelse. Får håpe WotLK blir bedre. TBC har vært utrolig bra, men det skrantet litt på slutten. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hva har WoW med SC2 å gjøre? WoW er et veldig bra spill. Selv om du ikke liker det, så betyr ikke det at det er dårlig.Hvilken ting er dere redde for at Blizzard overfører fra WoW til SC2? Grinding? Ikke alle leser Donald Duck , noen leser faktisk bøker også . Slik er det også med onlinespill : Ikke alle spiller WoW , dette fordi det er et elendig spill i manges øyne , altfor platt , litte innovativt , lite nyansert , altfor arcademessig , craftingingen er "man bestiller ting fra en liste og gjennspeiler spillets ellers. Blir litt feil å sammenligne SC avdelingen med WoW-gjengen i Blizzard .Det blir litt som Chelsea og Tufle IL . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg