tåa Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg klarer ikke å sende private meldinger. De blir bare liggende i Utboksen. Gjør jeg noe feil, eller blir jeg straffet for å (teknisk sett) ha brutt retningslinjene? Hvis sistnevnte er tilfellet: JEG KAN FORKLARE! Det har aldri vært min hensikt å plage eller mobbe andre. Jeg meldte meg inn for å diskutere spill og å gi/få hjelp. Kun det. Er det noen andre som opplever det samme? Eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Smart-Azz Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Riktig du blir straffet. Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 definitift du blir straffet og det ender ikke for hw har sørget for å du ligger i en kontainer full av døde marsvin og game teposer. men ikke se så negativt på det Lenke til kommentar
tåa Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Vil bare si at det hele var en misforståelse. Jeg hadde ikke gjort noe galt. LENGE LEVE SUNN FORNUFT! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 definitiftdu blir straffet og det ender ikke for hw har sørget for å du ligger i en kontainer full av døde marsvin og game teposer. men ikke se så negativt på det Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 definitiftdu blir straffet og det ender ikke for hw har sørget for å du ligger i en kontainer full av døde marsvin og game teposer. men ikke se så negativt på det Lenke til kommentar
vegge Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 PM-er blir liggende i utboksen helt til mottakeren logger seg på neste gang. Da blir meldingen sendt.. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 PM-er blir liggende i utboksen helt til mottakeren logger seg på neste gang. Da blir meldingen sendt.. Jeg har skjønt det nå. :wink: Tråden ble opprettet 25. februar, bare ni dager etter at jeg meldte meg inn. Den gang var jeg særdeles grønn, og ante lite om hvordan ting fungerte. Jeg har etterhvert skaffet meg verdifull erfaring. I dag anser jeg meg for å være en god bruker av forumet. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hehe, jep.. så at tråden var gammel. Men siden alle tydeligvis var enige om at grandiosas innlegg var så følte jeg for å komme med et annet svar. Hater tråder som ikke får noen konklusjon. Eller i dette tilfellet fikk det feil konklusjon.. (du blir straffet!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå