dudley.no Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Skulle hatt dette spillet men lite keen på å punge ut 599 og lurer derfor på om noen har tips hvor den kan kjøpes "billig"? Ikke noe link til nettsider lang langt borte da jeg vil ha spillet FØR påske..... Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 se her: https://prisguiden.no/fritekst_sok....l+of+Duty+4+PS3 Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Sjekk ut vgp.ca Spilla der pleier å ligge på rundt 300 kr og gratis frakt Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Sjekk ut vgp.ca Spilla der pleier å ligge på rundt 300 kr og gratis frakt Han sa: Ikke noe link til nettsider lang langt borte da jeg vil ha spillet FØR påske..... Da er vel sider fra Canada uaktuelt Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 se her: https://prisguiden.no/fritekst_sok....l+of+Duty+4+PS3 Gratis frakt fra vgp? Når begynte de med det? Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Ikke jeg som sa det :o Og de har ikke fri frakt! Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 kjøpte spillet hos platekompaniet(499) i dag. case closed PSN: Maarud Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Sjekk ut vgp.ca Spilla der pleier å ligge på rundt 300 kr og gratis frakt Han sa: Ikke noe link til nettsider lang langt borte da jeg vil ha spillet FØR påske..... Da er vel sider fra Canada uaktuelt hehe så det nå emmm hva absoluttspill a, vet ikke hvor lang tid det tar før du får spillet da, men sjekk det ut Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Ikke jeg som sa det :o Og de har ikke fri frakt! Sorry, siterte visst feil innlegg Gikk litt fort i svingene Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 så ikke at du hadde kjøpt spillet jeg spillet er i hvertfall drittbra kos deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå