Raijin Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Heisann, Har byttet ut switchen vi hadde til en WRT54GL fra Linksys fordi vi ønsket å ha wifi i hjemmet. Før byttet, funket printeren utmerket, men nå får jeg ikke skrevet ut fra noen av pc-ene på nettverket. Jeg har pinget printeren og jeg får svar tilbake, så det er tydeligvis kontakt. Jeg aner ikke hva problemet er. Jeg kjører primært Linux, men det burde ikke å ha noe å si, siden jeg kjørte linux både før og etter byttet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Er client isolation avslått i routeren? Lenke til kommentar
Del Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg har ingen problemer her. Fire maskiner kjører linux koblet til en wrt54gl som kjører OpenWrt. Printer koblet til en av dem deles ut på nettet, se signaturen min for detaljer om hvordan jeg deler ut skriveren. Hvis du fortsatt har problemer så anbefaler jeg deg å fortelle litt mer om oppsettet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå