Larsn2k Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Fikk min Ps3 for drøyt en mnd. siden. Og når jeg spiller Assassin's creed er det veldig ofte at maskinen henger seg opp. Så jeg lurer på om det er flere her som har Assassin's creed og opplever samme problemet? Har ikke flere spill, så jeg hvet derfor ikke om det er maskinen eller spillet som forårsaker dette... Lenke til kommentar
lyon Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg vil tippe AC krever en del av maskinen.. og hvis du spiller lenge i et varmt rom kan konsollen fort fryse. Har skjedd med meg på Drakes fortune. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Har selv opplevd det èn gang på de 2 spillene som er nevnt. Men har vel noe med hvor varmt det er etc. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg har opplevd at Unreal Tournament 3 henger seg opp i loadinga to ganger, men det er jo utrolig sjeldent siden jeg har spilt så mye, så for meg er jeg ikke plaget med det. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Larsn2k skrev: Fikk min Ps3 for drøyt en mnd. siden. Og når jeg spiller Assassin's creed er det veldig ofte at maskinen henger seg opp. Så jeg lurer på om det er flere her som har Assassin's creed og opplever samme problemet? Har ikke flere spill, så jeg hvet derfor ikke om det er maskinen eller spillet som forårsaker dette... Hadde akkurat samme problemet selv, ps3en frøs helt plutselig under spilling. Men det kom en update til AC en liten stund etter lansering som fikset problemet for meg, har du lastet ned denne? Lenke til kommentar
Larsn2k Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Jo Are skrev: Larsn2k skrev: Fikk min Ps3 for drøyt en mnd. siden. Og når jeg spiller Assassin's creed er det veldig ofte at maskinen henger seg opp. Så jeg lurer på om det er flere her som har Assassin's creed og opplever samme problemet? Har ikke flere spill, så jeg hvet derfor ikke om det er maskinen eller spillet som forårsaker dette... Hadde akkurat samme problemet selv, ps3en frøs helt plutselig under spilling. Men det kom en update til AC en liten stund etter lansering som fikset problemet for meg, har du lastet ned denne? Nei det har jeg ikke.. håper at det er det som er problemet:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå