Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lenge varer et gjennomsnittlig samleie?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En time? Syns det også var lenge jeg, men det er jo forskjell på folk :p

Sex er jo ikke bare inn og ut, da hadde det jo blitt kjedelig :wee:

Penetrering i en time derimot, det høres kjedelig ut

Du penetrerer feil person! :p

Jeg har virkelig ingenting å penetrere andre mennesker med!

mortania = jente

!!!111one

Lenke til kommentar
Jeg har virkelig ingenting å penetrere andre mennesker med!

mortania = jente

!!!111one

Litt fantasi så finner man alltids noe :innocent:

Men enig i penetrering bare blir det samme i lengden. Oral og kos gir en ekstra piff på hele seansen. Også litt fantasi så er man på fin gli.

Lenke til kommentar
Halloen.

Jeg har på følelsen at folk ikke driver på så fryktelig lenge når de har sex. Leser ofte at jenter/gutter syns en halvtime er lenge, men det er det jo ikke?

Jeg klarer å holde på i flere timer uten at det er noe problem, kondom bruker jeg heller ikke. Min rekord er 4 1/2 time i senga med fruen. Hun var dog litt sår dagen derpå, men det var null problem for meg.

Hvor lenge holder dere på?

Ok, nå er jeg spent på svaret her. Er det snakk om at du banger livshiten ut av henne (peser på som faen, da snakker jeg konstant i strekk) eller er det slow som i at du tar deg god tid osv. Hvis det er siste så er det ikke noe å skryte av.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Halloen.

Jeg har på følelsen at folk ikke driver på så fryktelig lenge når de har sex. Leser ofte at jenter/gutter syns en halvtime er lenge, men det er det jo ikke?

Jeg klarer å holde på i flere timer uten at det er noe problem, kondom bruker jeg heller ikke. Min rekord er 4 1/2 time i senga med fruen. Hun var dog litt sår dagen derpå, men det var null problem for meg.

Hvor lenge holder dere på?

Ok, nå er jeg spent på svaret her. Er det snakk om at du banger livshiten ut av henne (peser på som faen, da snakker jeg konstant i strekk) eller er det slow som i at du tar deg god tid osv. Hvis det er siste så er det ikke noe å skryte av.

Hvis det er sistnevnte synes jeg jævlig synd i kjerringen. Det er jo enda mer kjedelig enn peising i like lang tid!

Lenke til kommentar

Huff, 4 timer hørtes slitsomt ut. Min eks og jeg kunne godt holde på 2 timer men etter x antall orgasmer blir det fort klissete og ekkelt spør du meg :) Derimot så har vi, flere ganger, ligget hele natten i 6-7 timer og bare holdt på med sex, men da ikke bare inn og ut. Gjennomsnittelig for meg er vel 30-40 minutter vil jeg tro. Etter det er det godt med litt massering og kyssing :)

Lenke til kommentar

Det er veldig forskjellig fra person til person tror jeg... For meg er det avgjørende hvordan jeg begynner.. Om jeg stuker på som en gal helt fra start holder jeg ikke lenge :p Det har hendt at kjæresten ikke orka mer etter en god stund...

Lenke til kommentar
Huff, 4 timer hørtes slitsomt ut. Min eks og jeg kunne godt holde på 2 timer men etter x antall orgasmer blir det fort klissete og ekkelt spør du meg :) Derimot så har vi, flere ganger, ligget hele natten i 6-7 timer og bare holdt på med sex, men da ikke bare inn og ut. Gjennomsnittelig for meg er vel 30-40 minutter vil jeg tro. Etter det er det godt med litt massering og kyssing :)

Vil 30-40 minutter si med penetrering eller sexen totalt sett? Jeg har aldri klart å holde meg igjen :S Jeg vet at man skal gjøre det samme som om man skal stoppe å urinere når man holder på med det, men det har rett og slett ikke den effekten for meg. Desverre.

Lenke til kommentar

Tror ikke jenter og gutter har samme oppfatning av dette. Men jeg tror det beste for oss har vært rundt 10-15 minutter.

Hvis det varer i evigheter kan det bli både kjedelig, unaturlig og ukomfortabelt føler jeg iallefall..

Men alt spørs jo på situasjonen og omstendighetene da..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...