Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lenge varer et gjennomsnittlig samleie?

Anbefalte innlegg

Halloen.

Jeg har på følelsen at folk ikke driver på så fryktelig lenge når de har sex. Leser ofte at jenter/gutter syns en halvtime er lenge, men det er det jo ikke?

Jeg klarer å holde på i flere timer uten at det er noe problem, kondom bruker jeg heller ikke. Min rekord er 4 1/2 time i senga med fruen. Hun var dog litt sår dagen derpå, men det var null problem for meg.

Hvor lenge holder dere på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er vel mer som deg. Jeg skulle aldri trodd det selv, men har litt problemer med å komme enkelte ganger.

Maks som dama har holdt ut er vel 2timer og noe å 20 minutter, jeg følte at jeg kunne holdt ut lenger, men kan jo være vondt for henne da.

Det er aldri under 15-20min.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Kurt_*

Hmm, jeg pleier å komme veldig fort, blir rett og slett litt for følsomt for meg. Men jeg er litt flau for å komme etter 1-2 minutter, så jeg pleier å dytte gutta inn og komme en gang til etter 10-20 min. :)

Lenke til kommentar
Hmm, jeg pleier å komme veldig fort, blir rett og slett litt for følsomt for meg. Men jeg er litt flau for å komme etter 1-2 minutter, så jeg pleier å dytte gutta inn og komme en gang til etter 10-20 min. :)

Dytte gutta inn :!: faktisk litt morsom, den der. Ja, jeg har ekstremt umoden og barnslig humor.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest Slettet+19283741

Jeg har lest at snittet er rundt 15-20 min. Jeg er ingen ekspert på området :p Men jeg har aldri holdt på mere enn 15 min.

Lenke til kommentar
Det perfekte samleiet varer i 7 minutter. :)

En artikkel om tema

Wow... Trøtt når man gir en link et så kjedelig navn. Men samma det. En link jeg fant etter rask googling. Har lest flere artikler om samme tema og 7 minutter går igjen som det gylne tall.

- Tilfredsstillende: 3-7 minutter

- Ønskelig: 7-13 minutter

- For kort: 1-2 minutter

- For lenge: 10-30 minutter

Med et "normalt" sexliv så er dette ganske greie tall. Skal litt til for å ha sex 2-3 timer hvis man bor hos foreldre eller har små barn. Men en halvtime aktiv penetrering er for lenge. Det finnes grenser for hvor lenge det er digg. Iallefall etter min erfaring. Drikker jeg ikke boks cola med is-biter på noen uker blir det dritdigg når jeg drikker det igjen. Sånn er det med sex også.

Ville heller brukte ekstra god tid på forspill og gi partneren min andre nytelser enn bare jokkinga istedenfor å holde på så lenge. Siden det skal litt til for at ei jente kommer ved penetrering så regner jeg det som "min del" av sexen, og gir derfor parnteren full oppmerksomhet før jeg får mitt.

Lenke til kommentar

"Damene først". Holder på til jenta kommer, så prøver jeg time meg selv godt som mulig etter dette. Men alltid jenta først.

Jeg liker å ha sex lenge og holder meg til jenter som liker det samme. Noen ganger er det ok med en kjapp en også bare for å få lettet på trykket.

Lenke til kommentar
"Damene først". Holder på til jenta kommer, så prøver jeg time meg selv godt som mulig etter dette. Men alltid jenta først.

Jeg liker å ha sex lenge og holder meg til jenter som liker det samme. Noen ganger er det ok med en kjapp en også bare for å få lettet på trykket.

Ditto, pri numbero uno er å tilfredstille henner..så meg selv.
Lenke til kommentar
Gjest mannemannemannemann
Ville heller brukte ekstra god tid på forspill og gi partneren min andre nytelser enn bare jokkinga istedenfor å holde på så lenge. Siden det skal litt til for at ei jente kommer ved penetrering så regner jeg det som "min del" av sexen, og gir derfor parnteren full oppmerksomhet før jeg får mitt.

kunne ikke vært mere enig :!:

Digg å ha gjort sitt, og det er lettere å få det som man vil når dama allerede er svimmel etter sin godbit:p

Lenke til kommentar

Et gjennomsnittlig samleie varer i knappe 4 minutter. Det er lengden på så og så mange samleier som er dokumentert delt på antall samleier.

Jeg har sex så lenge jeg gidder, men overstiger det to timer med bare inn og ut begynner jeg å kjede meg noe helt ekstremt. Og jeg går ut ifra det er det du driver og "skryter" over når du sier du holdt ut så lenge. Jeg foretrekker heller masse oralsex og flere utløsninger enn meningsløs humping i en halv evighet for å se hvor lenge det kan vare.

Jeg har som regel sex i en time eller noe. Som regel, ikke alltid.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...