Gå til innhold

Djuice Nonstop... eller?

Anbefalte innlegg

Har hatt Djuice Nonstop abonnoment i et par-tre år nå, og jeg igrunn bare betalt regningene uten å tenke så mye på det. Regningene har liggi et sted mellom 400-650 kroner. Noe som jeg syntes er litt dyrt, men overkommelig. Jeg sender mye meldinger, så trenger en lignende løsning. Men er det noen andre steder man kanskje kunne fått det billigere? Jeg ringer ikke så innmari mye, men ringer da jeg må, orker ikke reserve meg fordi jeg vergrer meg for telefonregninga.

Så uansett, spørsmålet mitt. Abbonomentet har nå gått ut, og jeg har lyst på ny telefon, så vurderer å binde meg til noe nytt i 12 nye mnd. Kjenner ikke til så mange andre lignende abbonomenter, så tenkte bare å spørre om noen andre her har kjennskap til noe som eventuelt er billigere?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt Djuice Nonstop abonnoment i et par-tre år nå, og jeg igrunn bare betalt regningene uten å tenke så mye på det. Regningene har liggi et sted mellom 400-650 kroner. Noe som jeg syntes er litt dyrt, men overkommelig. Jeg sender mye meldinger, så trenger en lignende løsning. Men er det noen andre steder man kanskje kunne fått det billigere? Jeg ringer ikke så innmari mye, men ringer da jeg må, orker ikke reserve meg fordi jeg vergrer meg for telefonregninga.

Så uansett, spørsmålet mitt. Abbonomentet har nå gått ut, og jeg har lyst på ny telefon, så vurderer å binde meg til noe nytt i 12 nye mnd. Kjenner ikke til så mange andre lignende abbonomenter, så tenkte bare å spørre om noen andre her har kjennskap til noe som eventuelt er billigere?

Takk for svar.

Telenor lanserte igår SuperSms og Smsaddict. Ta et abonnement med billigere ringepriser enn Nonstop + 199 kr. for SuperSms. Da får du 2000 sms i mnd. Sms addict er til Djuice og koster 199,- mnd og da har du 3000 sms

Lenke til kommentar
Telenor lanserte igår SuperSms og Smsaddict. Ta et abonnement med billigere ringepriser enn Nonstop + 199 kr. for SuperSms. Da får du 2000 sms i mnd. Sms addict er til Djuice og koster 199,- mnd og da har du 3000 sms

Jeg finner ikke dette på sidene deres.. Har du en link?

Lenke til kommentar
(12.03.08) Mobil - Nyhet! Fra 12.mars lanserer Telenor og djuice sms-pakker

Fra 12.mars lanserer Telenor og djuice SMS-pakker.

Det blir lansert fire ulike pakker for privatmarkedet.

SMS addict, 3000 SMS per mnd for kr 199. Tilgjengelig for alle djuice postpaid abonnement (ikke djuice control)

- SuperSMS, 2000 SMS per mnd for kr 199. Tilgjengelig for alle Telenor postapaid abonnement.

- SMS 250, 250 SMS per mnd for kr 89

- SMS 100, 100 SMS per mnd for kr 39

Fant ikke noe på sidene til Telenor men, mulig det ikke har kommet ut der ennå. Forhandlere får info litt før andre ;)

- Jeg ville valgt en slik løsning tror jeg. Med mindre du sender mer uuuutroolig my sms\mms.

edit:

Skal du kjøpe med telefon og bindingstid er det ikke sikkert Nonstop er så dumt. Er 1100,- i provisjon på Nonstop, så kan få bra tilbud på mobil med det.

Eller 1000 kr fratrekk på faktura mot 12 månders binding.

Endret av jadz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...