Gå til innhold

hva er pcen min verdt? celeron 2,4, 1024 ram, 6600gt...

Anbefalte innlegg

hva er pcen min verd?

hk : ABIT VT7 v.2.0

Psu: ATX 400W

Skjermkort: Gainward 6600GT 128MB

Cpu: Intel celeron D 2.4

Har 3 harddisker på totalt 130 gb. (Beregnet til gaming, så det var 2, satt i en annen og fra en nyere pc)

Kabinett: https://prisguiden.no/product.php?p...ew=images#24979

ligner veldig på det kabinettet.

alt foran kabinettet virker ikke ( usb, headsett ingang og mic inngang :S men det skyldes en strømkabel en kompis rota med for 1 år siden tror eg =P

Windows Vista Bussiness,

Microsoft office professional + 2007!

Følger ikke med noe skjerm, høytallere mus osv.

verdi?

Endret av dan882
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisen jeg ga i starten var basert på gyldige lisenser. PCen uten lisenser i det hele tatt er verdt rundt 1500 ja. Ram er dritbillig i dag uansett. Tipper det er 1 gig på denne. Siden 512 er for lite til Vista.

Edit. Jeg hadde rett ndg rammen. Leste emnetittelen der stod det visstnok... :p

/slap meg selv

Endret av ArcTerjus
Lenke til kommentar

Jeg vil selv ville gikk gitt mer en 1000kr. Men du klarer nok å dra ut 1500kr. Men klart du burde fikse mangler som du har nevnt på kabinettet.

Jo, mindre feil jo mer er folk villige til å gi. Folk vil jo ikke betale for ting som fungerer 75%

Lenke til kommentar

ok. har lisenser, men de kan brukes flere ganger, som jeg ikke kan gi bort =P

men har vell installert 1 av 3 ganger på begge tingene...

er fått av faren min sin jobb, som han har gitt tilbake =)

har ikke lasta ned for å si det sånn... =P

Endret av dan882
Lenke til kommentar

kan jeg oppgradere noe for noen "KR" holdt eg på å si, for eksempel ram, eller noe?

har 1024 ram...

kabinettet har lysrør og lyser rødt :p

jeg vet ikke hvordan jeg fikser feilene.. kjøpte den av en kompis... og da manglet det og han sa det kunne være fordi det var en prossessmåler, viftemåler i pcen, som han kunne skru på for å endre ytelse... så han begynte å tulle med strømkablene for å koble den til en annen pc, og da virket de ikke lenger...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Denne saken er verdt *max* 1000.

Og det er ikke en "strømkabel" som "kompisen" har "rota" med.

Det er en USB-kabel og en FP-AUDIO kabel som skal kobles til kontakter på hk'et.

Lisenser kan du ta utenom regnestykket.

Jeg (og de fleste andre) ville ikke betalt ett rødt øre for "brukte" OEM/Business-lisenser (som jeg regner med det er snakk om siden du nevner "faren din"). :)

Vista på den hw'en der hørtes ut som en dårlig ide btw.

Lenke til kommentar
kan jeg oppgradere noe for noen "KR" holdt eg på å si, for eksempel ram, eller noe?

har 1024 ram...

kabinettet har lysrør og lyser rødt :p

jeg vet ikke hvordan jeg fikser feilene.. kjøpte den av en kompis... og da manglet det og han sa det kunne være fordi det var en prossessmåler, viftemåler i pcen, som han kunne skru på for å endre ytelse... så han begynte å tulle med strømkablene for å koble den til en annen pc, og da virket de ikke lenger...

Hehe.

Du har en haug med skrap, og skal være glad til om du får solgt den i det hele tatt :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...