moijk Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 En kompis av meg er ute etter ny bærbar, skal bli brukt til skolearbeid så batterilevetid er kjekt. men den må også kjøre moderne spill som eks call of duty på relativ god hastighet. Han så selv på maskiner med 17", så jeg regner med det er et stort pluss. Siden jeg foretrekker mac selv, så kommer jeg litt til kort med anbefalinger. og jeg ser ikke for meg han velge en pc som bare fungerer til skolearbeidet. Lenke til kommentar
moijk Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 En kompis av meg er ute etter ny bærbar, skal bli brukt til skolearbeid så batterilevetid er kjekt. men den må også kjøre moderne spill som eks call of duty på relativ god hastighet. Han så selv på maskiner med 17", så jeg regner med det er et stort pluss. Siden jeg foretrekker mac selv, så kommer jeg litt til kort med anbefalinger. og jeg ser ikke for meg han velge en pc som bare fungerer til skolearbeidet. Vel, da får han høre med nermeste elkjøp. Tydeligvis mer kompetanse der enn her Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hva med dell XPS 1530 eller kanskje Acer Aspire 6920G (har ikke kommet enda)? Begge de burde være bra nok til skolebruk og COD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå