Erlend111 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 heisann jeg har da møtt på et problem mens jeg skulle innstalere drivere på datamaskinen min for jeg klarer nemelig ikke å få inn lyd driveren og Chipset, vet at de er rett her er måten jeg prøvede å få innstalert lydkort driver på: min datamaskin>egenskaper>maskinvare>enhetsbehandling>multimediakontroller. meeeeen dette fungere såklart ikke klarer heller ikke å spille av filmer eller noe slikt, setter pris på all hjelp=) visst noen kunne forklare meg hvor jeg skulle innstalere chipset driveren vil det også være til stor hjelp=) Lenke til kommentar
DRK Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Filmer krever vel egne codec'r som xvid o.l. og har ikke noe med lyddrivere. Videre burde du kanskje si noe om hvordan lydkort du har? Kanskje driveren finnes med egen instalasjon. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 De fleste lyddrivere installeres fra en .exe-fil og ikke fra .inf-filer. Er du sikker på at det er riktig filer du har lastet ned? Om du oppgir hvilket hovedkort du har kan vi se om vi finner andre drivere som installeres automatisk. Lenke til kommentar
Erlend111 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 takk=) Det hovedkortet jeg har da er: Fujitsu Siemens P5LD2-FM/DH ... lastet da ned driverene fra Fujitsu Sin side med mange av de virker rett å slett ikke=| men takk for all hjelp=)) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det er et OEM-hovedkort, så drivere må lastes ned fra Fujitsu/Simens nettsider (her). Om ikke driverne du laste ned der fungerer vet jeg ikke annet enn å ta kontakt med Fujitsu/Simens. Hadde det vært et vanlig bygge-PC-selv-hovedkort hadde det derimot vært enklere å finne drivere hos selve produsenten av hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå