Joachim_F Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Take-Two fraråder aksjonærene å selge til EA, men flere analytikere mener de allerede har tapt kampen. Les mer Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg håper ikke dette skjer men det går vel den veien med disse også. Faen ta EA, skal de absolutt ha kloa i alt? Da kommer vel de til og ta over Bioshock 2 og kjøre den på ræva eller kansellere det fullstendig? Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 EA Brenn i ********!!! Hater dem!! De kjøper opp alle de siste bra spillselskapene og ødelegger dem! For en skam!! Uff, spillframtiden ser dårlig ut hvis EA kjøper opp alt.. R.I.P. Gode og innovative spill Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Håper virkelig at folk ikke er dumme nok til å selge til EA, EA er de siste som bør få kontroll over Take-Two. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Herregud. Når skal det ta slutt? Vær så snill EA.. Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Nå er det uheldigvis slik at de som eier aksjene i Take-Two ikke er interiset i spillene men pengene. Håper likevel at Take-Two greier og overtale aksjonærene om og ikke selge. Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det er ikke mulig. Grand Theft Auto-serien kommer til å bli RUINERT. Faen i helvette ! FUCK EA. TAKE-TWO BRYR SEG OM SPILLENE DERES, OG GIR NESTEN BARE UT FERDIGE OG KOMPLETTE SPILL, SOM FAKTISK ER SPILLBARE. EA - IT'S ALL ABOUT THE MONEY Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Missliker sterkt hva EA driver med. Dom burde få opp øya.. Håper store selskaper som blizzard/Valve reiser seg og knuser EA. Litt overdrivi men Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det som suger ekstra mye er at mannen i gata ikke har peiling på hva tyranten EA styrer med, og fortsetter dermed å kjøpe alle deres produkter. Hadde bare alle vært like opplyst som oss på gamer.no. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Typisk EA ($$$). Mulig det er naiv tankegang, men jeg håper saken på magisk vis vil ta en positiv vending for Take-Two. Det som derimot er naivt, er å tro at eventuelle oppfølgere eller nye franchiser beholder den samme integriteten som de tidligere spillene før oppkjøpet av selskapet. Det er dessverre blitt bevist gang på gang. Angrer faktisk litt på at jeg kjøpte Crysis nå. Greit spill, men hadde jeg visst hvordan det sluttet så hadde jeg nok ikke kjøpt det. Lurer på om EA hadde en finger med i "spillet" der? Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Trist! Spill som Bioshock blir aldri det samme med EA... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Jeg håper ikke de selger. Hvis de kommer til å selge, så blir jeg noe sykt skuffet og forbannet på EA. De ødelegger alt. Take-Two/2K Games er faktisk en av de utgiverne/utviklerne jeg har meste sansen for. Endret 14. mars 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Håper store selskaper som blizzard/Valve reiser seg og knuser EA. Litt overdrivi men Nå er jo faktisk EA blitt utgiveren til Valve da Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 EA er og blir det selskapet jeg har minst respekt for. De kjøper opp selskap for så å tvinge dem til å lage middelmådige spill uten kvalitet. EA gjorde samme taktikk da de kjøpte seg inn i Ubisoft, dog bare rundt 19%. Men det beviser hvilken agresiv taktikk EA fører. EA er ikke noe spillutvikler, de er kun ren foretning. De bryr seg ikke om ting som kvalitet på sine produkter, så lenge de selger er det ett fett for dem. Får håpe Take Two forblir selvstendig. Det begynner å bli veldig få av de selvstendige utviklerne der ute. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 hvorfor må EA ødelege GTA serien og andre gode spill Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 hvorfor må EA ødelege GTA serien og andre gode spill Lenke til kommentar
spiff-master Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hvis dette går EA's vei og de kødder til Grand Theft Auto serien syns jeg rett og slett ikke de fortjener bena de har fått å gå på og jeg kommer aldri, aldri til å kjøpe ett eneste spill som har EA logoen på seg. EA er akkurat som sylteagurken. Det er kvalmt. Har en IQ lik en pakke med kjeks. Det er alt for mye av det. De sprer seg og de prøver å overta verden. Lenke til kommentar
Spelaren Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 De har selv valgt å notere seg på Nasdaq... Og sålenge de fucker opp PC-brukerne ved å hore med Sony og Micro$oft til å utsette/neglisjere/droppe en GTA4-utgivelse til PC, så kan det drittselskapet dra dit peppern gror... Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Da er det avgjort. Om dette skjer, vil alle på Gamer boikotte EA totalt, vi kommer til å spre ordet, stå utenfor spillbutikker med plakater og be folk om å kjøpe PES i stedet for FIFA, hva som helst i stedet for NFS, bare ikke EA samtidig som vi nevner at de er mer aggressive en MS på oppkjøp av firmaer og at de bare er noen noen pengegriske jævler som bare gir ut betaversoner av spillene sine (pre-alpha til PS3), alt for å styrte Elektronisk Anusavfall ned i grusen!!!!! KONKURRANSE: Finn på nytt navn på EA som fremdeles bruker initialene! Det mest obskøne vinner en smiley av meg! Endret 14. mars 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg