presjes Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Artig bilde Fuglene ble litt mørke, men det gjorde det litt spennans også. Virker som de ser tilbake på noe der nede og tenker over det, og når de er så mørke så virker det ikke som det som skjedde var så positivt, men de er kommet over det nå for de har hverandre. Likte tittelen Lenke til kommentar
si Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Kanskje de tenker tilbake på den gangen da endene møttes, hahahahaha! Nei seriøst, kjempefint bilde. Et av de mer ineressanre andebilder jeg har sett, sånn kunstnerisk sett. Akkurat passe silhuett etter min smak. Du kan lage et fint kjærlighetskort av det hvis du har noen å sende det til -si Endret 14. mars 2008 av si Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Så utrolig koselig bilde Ser ut som at den forrerste anda lener seg intill den bakerste. Godt tatt! Det eneste som trekker litt er at det kanskje er litt for sterk glorie. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 syns det at sjølve endene er ALT FOR mørke, og det er FRYKTELIG mykje støy på himmelen! Og det er 2 mørkere prikker på himmelen som du kanskje skulle klonet bort? Du skulle kanskje tatt å fjerna litt støy osv, og hva med litt mindre tett crop, større format og en ramme rundt? Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Jøss, takk for koselige tilbakemeldinger! Var egentlig usikker på om jeg synes dette var bra i det hele tatt, så hyggelig at noen likte det. Grei med bildet er at jeg på forrige kameratur testet litt på ISO1600, og tydeligvis glemt å sette tilbake. Så når jeg så på bildene fra sist tur skjønte jeg ikke hvorfor det var så mye støy, helt til jeg sjekket dataene på bildet.. Så måtte prøve noen litt ekstreme effekter i PS for å få det til å se litt "kunstnerisk" istedenfor Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Glorien er forresten ikke noe jeg har lagt på selv i PS.. Lenke til kommentar
si Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Som dokumentasjon av arten stokkand funker det selvsagt ikke i det hele tatt, så du gjorde jo rett i å prøve å lage litt stemning i stedet. I så måte må jeg si at støyen og haloen ikke plager meg i det hele tatt. Stemning er ikke det samme som teknisk perfeksjon. Faktisk synes jeg haloen bare gir det hele et litt naivt og tacky preg, i dette tilfellet ikke ment som en fornærmelse. Det understreker romantikken litt. De to flekkene øverst kan du godt klone vekk. De er ikke så fryktelig plagsomme, men det er liksom så enkelt å gjøre det. edit: rettet noen leifer... Endret 14. mars 2008 av si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå