Stig-Arne Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 jau, hva er den ? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hehe, DDR Ram er MYE raskere! Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hehe, DDR Ram er MYE raskere! han spør nå om forskjellen på DDR sgram og DDR sdram da. Det er nå DDR begge deler. On topic: Jeg har aldri hørt om DDr sgram (det betyr selfølgelig ikke at det finnes). Sikker på at det ikke er en skrivefeil? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 I følge Google virker det som SGRAM er ram beregnet på skjermkort... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg mener sterkt at jeg har vært borti den typen ram på skjemkort i alle fall.. Finnes sikkert ikke på vanlig minne. Men er da DDR SDRAM det samme som DDR DIMM ? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 SGRAM = Single Graphic Random Access Memory SDRAM = Single Dimm Random Access Memory Tror det er forklaringen, kanskje jeg tar feil. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 I følge Google virker det som SGRAM er ram beregnet på skjermkort... Det kan nokk stemme at det er der i fra jeg har det.. Men.. jeg gidder ikke å starte en ny tråd op skjermkort forumet bare for det.. så.. Hva er forskjellen på skjermkort siden da ? DDR SDRAM/SGRAM *surr* Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 SGRAM = Single Graphic Random Access MemorySDRAM = Single Dimm Random Access Memory Tror det er forklaringen, kanskje jeg tar feil. Sier meg ikke mte, nå tenker jeg mest på hva ytelse forskjellen er på de to typene ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 I følge Google virker det som SGRAM er ram beregnet på skjermkort... Det kan nokk stemme at det er der i fra jeg har det.. Men.. jeg gidder ikke å starte en ny tråd op skjermkort forumet bare for det.. så.. Hva er forskjellen på skjermkort siden da ? DDR SDRAM/SGRAM *surr* Begge typer brukes på skjermkort så den brukt ( sgram) bla på et 9500 pro kort der det ble hevdet at sgram var tregere og dårligere til å klokke, skal se om jeg finner den reportasjen. http://www.hardware.no/tester/skjermkort/c...pro/index2.html. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 SGRAM = Single Graphic Random Access MemorySDRAM = Single Dimm Random Access Memory Tror det er forklaringen, kanskje jeg tar feil. SGRam vet jeg ikke men SDram er Synchronus Data Random Access Memory tror jeg....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå