Gå til innhold

Ny bærbar pc maks 6000 kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du mener Acern er overpowered? Ser at Lenovo 3000n200 leveres med Vista, er det ikke fordel å ha 2 GB ram? Selv om pcen bare skal brukes til lite maskintunge oppgaver trenger den ikke å være sirup. Den brukte maskinen er egentlig uaktuell. Er ny pc som gjelder..

Lenke til kommentar

Er ikke så viktig at den er noe særlig liten eller lett, viktigere med det som er inni pcen, heller betale for en stor pc med bra innmat enn en liten pc med dårligere innmat.

 

EDIT: En bærbar til under 6000 kr med en bra 17" skjerm og 2GB ram hadde vært perfekt..

EDIT2: Fant en 17" fra Acer til 6000 kr hva syntes dere om den??

Endret av Ice.Man
Lenke til kommentar
Da vil jeg heller gått for denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34547...led#ProductTabs

 

Bedre cpu og skjermkort. Flere i/o(HDMI blant annet). Asus er også kjent for å være mer pålitelig enn Asus. Både på kvalitet og service.

 

Regner med du mener Asus bedre enn Acer.

 

 

Det syns jeg også. Har erfaring fra både Asus og Acer. Og jeg syns Asus trekker det lengste strået. Hvertfall når det gjelder byggekvalitet :)

Lenke til kommentar
Da vil jeg heller gått for denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34547...led#ProductTabs

 

Bedre cpu og skjermkort. Flere i/o(HDMI blant annet). Asus er også kjent for å være mer pålitelig enn Asus. Både på kvalitet og service.

 

Regner med du mener Asus bedre enn Acer.

 

 

Det syns jeg også. Har erfaring fra både Asus og Acer. Og jeg syns Asus trekker det lengste strået. Hvertfall når det gjelder byggekvalitet :)

 

Nå er mine erfaringer motsatt, har selv Asus og er ikke fornøyd - tror det blir Acer pcen.. Men takk for alle svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...