Gå til innhold

Lenge Leve De Små...(RTCW)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så langt. Setter pris på at det finnes noen som tar seg tid til å svare, og ikke minst seriøst.

 

Kan jo ikke bli sint heller på de små, De ville jo bare spille RTCW :D

 

Ja, jeg får vell lete etter den berømte kviteringen da ? :o

 

Eller, kjøpe nytt, det kan vell ikke koste så meget nå, får en vell håpe ?!

 

Takker atter engang for oppfølgningen :woot:

 

Tanken på å laste ned en Fullversjon i fra nett, og bruke min Serial, er ikke det litt, hmmm, på kanten ?? (hadde kanskje gjort det, om jeg ikke hadde ISDN)

 

MvH

 

WB

Lenke til kommentar

Jeg trengte ikke finne kvitteringen, da samboeren min satte noe tungt oppå den ene Battlefield 1942 cd en min, slik at den knakk.

 

Ringte EA-Games Norge, fikk en postadresse i Nydalen, Oslo. Putta spillet i en konvolutt med et brev med forklaring på hva som er feil med cdene. Fikk nytt uten kostnad. Kun porto, og det betalte jobben :-)

 

Gjør noe liknende, finn ut hvem som er importør og ta kontakt med dem.

Er spillet kopibeskyttet skal de erstatte det, selv om det er "din" skyld at det er konka. Det har spillbransjen sagt, leste jeg ett eller annet sted på nettet. Det er jo ikke din skyld at du ikke kan lage backup.

 

[Edit: Skriveleif]

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Huff, skal aldri få meg unger, det må jo være utrolig irriterende med kjedelig unga som prate drit hele tia å ska springe rundt dæ hele tia når du prøve å handle på rema 1000...

 

menne... RTCW koster jo bare enn 70 kr for dagen ( gamesmix.com ), tror jeg, er vel billigere det enn å sende inn den ødelagte cdn helt te tyskland eller nåt...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...