Gå til innhold

Hvordan slette seg fra forumet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vil jeg egentlig ikke være frekk og blande meg, men er ikke dette egentlig en sak du bør ta til etteretning? Dersom du føler deg begrenset og ikke føler du kan snakke fritt rundt venner av deg så høres det nå ut som omgangskretsen der enten er litt usunn eller trenger en liten prat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Alternativt lage en ekstra konto med anonymitet som du bruker til det du absolutt vil snakke om..

Men som nevnt så høres det ut som en svært så umoden omgangskrets..

Lenke til kommentar

Skjønner godt at du ønsker være anonym jeg. Har vel vært medlem her i.. ja en stund nå. Og få av mine venner ute i virkelige verden vet hvem jeg er her inne. Er jo noe av det som er kjekt med nettsamfunn, anonymiteten..

edit: gjør det enkelt da, opprett ny epost konto, og ny bruker.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Alternativt lage en ekstra konto med anonymitet som du bruker til det du absolutt vil snakke om..

Men som nevnt så høres det ut som en svært så umoden omgangskrets..

Du skal bare være obs på at dette ikke er tillatt i henhold til regelverket. Ingen brukere skal ha mer en en konto, og misbruker man dette så vanker det reaksjoner. Er man i tillegg suspendert så vil det også føre til en veldig streng reaksjon fra moderatorteamet.

Lilja4ever: TA kontakt med forumledelsen på [email protected] eller send en PM til Dotten så hjelper han deg sikkert. Bare gi dem en god begrunnelse.

MVH

KVTL

Lenke til kommentar

Jeg stemmer for at det bør være mulig å slette kontoen sin. Og at man bør kunne få gjort det uten å måtte forklare seg for andre brukere. Om ikke akkurat en egen slette knap (da dette sikkert kan misbrukes ganske lett), så bør det være en moderator med denne "makten". Så sender man bare en pm til h*n, og så er det gjort!

Lenke til kommentar
Og at man bør kunne få gjort det uten å måtte forklare seg for andre brukere.
Ein må jo ikkje forklare seg for andre brukarar, det er jo berre å ta kontakt med forumstyret eller Dotten, som KVTL seier i posten over din.

Lilja4ever: Eit alternativ til å logge seg ut er å bruke to ulike nettlesarar. Ver innlogga med den vanlege, og bruk ein annan der du ikkje er logga inn, og kan poste anonymt.

Lenke til kommentar
bare et lite forslag:

fortsett og bruk denne kontoen som du har gjort før, men opprett en egen konto for mer sarte emner.

edit: ser nå at egilanso skrev det samme :)

Som nevnt overfor så er det i strid med retningslinjene og vil føre til reaksjoner fra moderatorteamet.

Vil man bare ha utestengt en konto så er det bare å sende en PM til en random moderator, men skal man opprette en ny bruker i stedetfor den gamle må dette sendes inn til forumstyret jfr. våres retningslinjer.

MAn trenger IKKE å forklare seg til noen hvis man ikke ønsker å være på forumet mer.

Lenke til kommentar

Siden flere innlegg, inkludert førsteinnlegget, har fått fjernet innholdet sitt fullstendig og forløpet i tråden er ødelagt, så stenges tråden. Jeg gjør samtidig oppmerksom på retningslinjene #16:

(...) Du kan ikke redigere innlegg på en måte som ødelegger konteksten i en tråd, dette inkluderer å redigere bort hele innlegget.
.

Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...