Joachim_F Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Spillene fra The Orange Box butikklanseres snart i separate utgaver. Les mer Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Er ikke negativt i det hele synes jeg.. Jeg var kun interessert i TF2 så jeg kjøpte det i fra steam Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Nå er jeg spent på prisene da. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 F.eks TF2 koster 160 spenn..ikke gale pris synes jeg Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Nice, da blir det nok Portal på meg! Endret 14. mars 2008 av marius90 Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Glad jeg ikke har kjøpt det før, vurderte virkelig å investere i pakka bare fordi TF2 var der. Half-life har jeg aldri satt meg inn i, så ser ikke poenget å spille det dersom jeg ikke kan noe av historien, og Portal lasta jeg ned (ja, det stemmer), og var vel noe av de kjedeligste jeg har spilt. Så, flott, gleder meg til de kommer. Lenke til kommentar
niconude Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Glad jeg ikke har kjøpt det før, vurderte virkelig å investere i pakka bare fordi TF2 var der.Half-life har jeg aldri satt meg inn i, så ser ikke poenget å spille det dersom jeg ikke kan noe av historien, og Portal lasta jeg ned (ja, det stemmer), og var vel noe av de kjedeligste jeg har spilt. Så, flott, gleder meg til de kommer. Du burde gi half life en sjanse. Jeg var heller ikke særlig begeistret over det jeg så av half life før jeg fikk the orange box til jul. Tenkte shit au, installerte og ble sittende i flere uker. Det var ikke noe annet enn en fantastisk spillopplevelse. Endret 17. mars 2008 av niconude Lenke til kommentar
Hypex Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Helt enig, niconude. Tenkte det samme jeg også, men HL er bare et helt fantastisk og spennede spill, du vil ikke angre... men men vær sin smak. Synes det nå var ganske likt Bioshock. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Helt enig, niconude.Tenkte det samme jeg også, men HL er bare et helt fantastisk og spennede spill, du vil ikke angre... men men vær sin smak. Synes det nå var ganske likt Bioshock. Det må jo i såfall være Bioshock som er likt Half-Life, og ikke omvendt Lenke til kommentar
Hypex Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Joda, men det kommer an på hvor dårlig jeg følger med på spill datoer Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Du burde gi half life en sjanse. Jeg var heller ikke særlig begeistret over det jeg så av half life før jeg fikk the orange box til jul. Tenkte shit au, installerte og ble sittende i flere uker. Det var ikke noe annet enn en fantastisk spillopplevelse. Sammma her, har aldri spilt HL2 før, og skaffet meg derfor Orange Box. Har nå begynt å spille fra starten av med det orginale HL2, og skal fortsette med episode one og two fortløpende. Portal var også sinnsykt morro, og litt forvirrende til tider. Lenke til kommentar
doofus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Plukka akkurat opp orange box til 149,- kr. hos Spaceworld. DET kaller jeg mye spill for pengene det doofus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg