Itw Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Ja vurderer og ta bildet inn i PS og bruke lag for og få ansiktet optimalt, blei veldig blurry syntes jeg.. Mwn hadde jo vært rått og fått til noe sånt som Dave Hill hadde på det bilde med de kara i den bilen... Så tengneserie aktig ut... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Prøvde meg litt på denne effekten jeg og. -> -> Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Mitt andre forsøk. Himmenelen ble litt rar men det fikser jeg til neste gang^^ Større verson: http://flickr.com/photos/zodz/2333926794/sizes/l/ Endret 16. mars 2008 av Zettec Lenke til kommentar
Itw Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Mitt andre forsøk. Himmenelen ble litt rar men det fikser jeg til neste gang^^ Større verson: http://flickr.com/photos/zodz/2333926794/sizes/l/ Var fet den der ja, likte også den med bobbla, fikk fram flere detalsjer som ikke var der på originalen:) Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 knallbra, zettec! la deg til som kontakt på flickr jeg Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Takker crazy^^ Godtar deg nå, er en del nye der med samme effekt^^ Større verson: http://farm4.static.flickr.com/3211/233806...5def16c0f_b.jpg Lenke til kommentar
Itw Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Takker crazy^^ Godtar deg nå, er en del nye der med samme effekt^^ Større verson: http://farm4.static.flickr.com/3211/233806...5def16c0f_b.jpg Gjør du noe annet en det som er kommet fram i de forklaringene her i tråden? Ser sinsykt bra ut på dine bilder syntes jeg, veldig klare og fine selv med effekten.. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Takk^^ Bildene må være skikkelige lyse. Ellers små endrer jeg underveis, drar ikke alt op til 100 osv, ser litt ann. Er ikke alle bilder det funker på. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Takk^^ Bildene må være skikkelige lyse. Ellers små endrer jeg underveis, drar ikke alt op til 100 osv, ser litt ann. Er ikke alle bilder det funker på. har du en før-versjon av disse bildene, så vi kan se hvilket utgangspunkt du hadde? Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Fant fort ut at dette ikke virker på alle bilder. Her er mitt første forsøk. Fulgte guiden i første post. Justert litt i Photoshop. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Here ya go. Større verson: http://farm4.static.flickr.com/3159/233800...ec483b1f7_b.jpg Edit: 1 Freeman, utrolig bra jobba! Edit2. Du driver med capoera, nice!. Driver selv med tricking og er en del ting som er henta inn fra capoeira. Endret 16. mars 2008 av Zettec Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Utrolig kult. Her er mitt forsøk: Kan man gjøre dette i PS uten raw også? Har en del JPEG filer som jeg har lyst til å få samme effekt på. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 I CS3 kan ein opne JPEG-filer i Camera RAW, so du kan no prøve. Gå til File --> Open as, og frå nedtrekksmenyen for filtype vel du Camera RAW. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 I CS3 kan ein opne JPEG-filer i Camera RAW, so du kan no prøve. Gå til File --> Open as, og frå nedtrekksmenyen for filtype vel du Camera RAW. Tusen takk, Torbjørn! - Jan H. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det første bilde jeg la ut ar jpg. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Gå til fanen Lens Correction og under Lens Vignetting:- Amount = -100 - Midpoint 20-50 (prøv deg frem) Deretter kan du gå inn og stille fargemetningen i de forskjellige fargene og åpne bildet. For oss som har Photoshop Elements, så må vi gjøre disse siste stegene i Editoren da vår utgave av ACR mangler disse funksjonene. Tom Hvor finner man de to siste punktende i elements? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Gå til fanen Lens Correction og under Lens Vignetting:- Amount = -100 - Midpoint 20-50 (prøv deg frem) Deretter kan du gå inn og stille fargemetningen i de forskjellige fargene og åpne bildet. For oss som har Photoshop Elements, så må vi gjøre disse siste stegene i Editoren da vår utgave av ACR mangler disse funksjonene. Tom Hvor finner man de to siste punktende i elements? Det er et valg i filter-menyen. Husker ikke akkurat ordlyden, men heter noe slikt som "correction of lens error" . Virker bare i 8-bits modus. Tom Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Gå til fanen Lens Correction og under Lens Vignetting:- Amount = -100 - Midpoint 20-50 (prøv deg frem) Deretter kan du gå inn og stille fargemetningen i de forskjellige fargene og åpne bildet. For oss som har Photoshop Elements, så må vi gjøre disse siste stegene i Editoren da vår utgave av ACR mangler disse funksjonene. Tom Hvor finner man de to siste punktende i elements? Det er et valg i filter-menyen. Husker ikke akkurat ordlyden, men heter noe slikt som "correction of lens error" . Virker bare i 8-bits modus. Tom Jepp, fant det. Virker som det bare fungerer i RAW format. Noen som får det til med jpeg i elements? Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hiver meg på denne bølgen. Dette var stilig. Hva syns dere? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Mustangen din ble fin... Nå har vi jo tysk (bobla), amerikansk (mustangen), så jeg får følge opp med en toyota som ankom parkeringen i dag. Ikke helt fornøyd selv med bildet, men dette er første forsøk, og kanskje ikke orginalen var noe særlig å starte med heller. Veldig interessang teknikk da, så dette skal eksrimenteres med videre. edit: noe gikk tydligvis galt under resize-prosessen. MEEEN, jeg gidder ikke endre på det. En ting jeg likte ved bildet mitt var felgen, og kanskje fronten også... Endret 17. mars 2008 av jale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå