Gå til innhold

Har ikke peiling, trenger tips!

bidz

Anbefalte innlegg

Jeg har en iPod Nano og en Nokia N95 8GB som jeg bruker som musikkspillere (varierer litt på hvilken jeg bruker, kjekt og kun trenge og ha med seg en enhet).

Jeg trenger bedre lyd! Jeg bruker nå de originale buds'a som følger med både ipod'en og n95 8gb'en... Og de er helt forferdelige.

Cluet er at jeg ønsker et headset som ikke er fooor stort, og som ikke ser ut som om det hører hjemme på et romskip (porta pro).

Jeg kan IKKE ha in-ear phones pga. jeg veldig lett får øresus/tinnitus ved bruk av disse, og vanlige buds utgår da de ALDRI vil gi nok bass til og tilfredstille meg uansett.

Jeg har sett litt i prisguiden på diverse alternativ som kunne ha passa meg, og her er linkene til dem:

Sennheiser PMX-100

Pioneer SE-MJ3

Sennheiser PX-100

AKG 414 P

AKG 412 P

Skullcandy Lowrider

Creative HQ-1900

Maks prisen min er 500kr. Størrelsen bør ikke være noe mye større enn Koss Porta Pro. De bør ikke avgi så mye lyd rundt seg, men jeg vil heller ikke ha helt lukkede løsninger. Jeg har delvis langt hår, så noe som ikke lugger.

For min del synes jeg det Pioneer headsettet virker interessant. Det har et veldig pent design og Pioneer er jo kjent for og lage bra headphones. Men jeg finner INGEN reviews av det...

Creative settet HQ-1900 er arvtakeren til HQ-1700 som vant headphone testen som ble utført av HW.no i 2005 en gang... Finner dog ingen reviews på HQ-1900.

Hva synes folk om disse jeg har funnet selv? Og finnes det bedre alternativ i den pris/størrelses klassen? Headphones'a jeg skal ha skal utelukkende brukes ute, så de bør ikke være for store og tunge. De bør heller ikke se teite ut.

EDIT: Hvor store er AKG K-518 DJ i forhold til Koss PortaPro? Leveres de virkelig med 2.5 meters ledning også, og ikke et kortere alternativ?

Endret av bidz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...