NgZ Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Hei, er det noen som har noen gode tips til et greit hovedkort for overklokking av E6600? Det er en stor fordel om det er oppgraderingsvennlig (relativt nytt brikkesett, takler quad 45nm, 8gb ram osv, men det er kanskje vanskelig til rundt tusenlappen? Har tenkt å gå for dr2-ram, forresten, det er vel kjekt å nevne. Endret 15. mars 2008 av NgZ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Beklager en liten bump. Hade egentlig bestemt meg for Asus P5E, men leser at folk har store problemer med at den overvolter og feiltimer ram. Noen andre tips eller synspunkter på dette? Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg vil i alle fall ikke anbefale P5E. Har problemer med å få RAM til å kjøre som den skal på kortet, og skal prøve å få byttet det inn mot Maximus Forumula, Abit eller noe annet. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Abit IP35....jeg kan ingenting om overklokking men kjører min 6400 cpu lett på 3.0ghz + +, enkelt hovedkort å klokke med Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 ABIT IP35 eller IX38, P35 brikkesett eller X38 brikkesett. Det er VELDIG enkelt selv om du er nybegynner eller rusten og du kan presse på ganske så langt. For å si det sånn, hovedkortet kommer IKKE til å stoppe deg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Har allerede bestilt (og fått) Gigabyte P35C-DS3R, som skulle være greit og klokke med. Dessverre var ram-slot nr. 3 defekt, så det må returneres. Gøy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå