Nervetattoo Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Hva skjedde egentlig? Se videoen Lenke til kommentar
jH- Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Attack of the bees? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Det var vel noe at forsvaret hadde gjort noe, som biene først merket... Men den traileren der vil jeg ikke se igjen. Heller ikke filmen. Halvparten var jo bare svart, og resten var meget ristende og dårlig kameraeffekter. Vet det er meningen, men jeg ble bare dårlig av å se på den. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Det var vel noe at forsvaret hadde gjort noe, som biene først merket... Men den traileren der vil jeg ikke se igjen. Heller ikke filmen. Halvparten var jo bare svart, og resten var meget ristende og dårlig kameraeffekter. Vet det er meningen, men jeg ble bare dårlig av å se på den. Helt enig på kameraføringen og klippingen. Men selve plottet er greit nok. Lenke til kommentar
hanDaniel Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 lawl kanskje vent te filmen kommer ut? E jo shyamalan, samme dudn som mekka lady in the water, signs, 6th sense, unbreakable og the village. Shyamalan e kanskje èn av de mest interessante regisørrene vi har i dag Ser fram te den her! Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Behøver ikke vente til filmen kommer ut for å diskutere traileren - som tross alt er et veldig viktig element i om man bestemmer seg for å se filmen eller ikke. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Den urolige kameraføringen og den blur effekten minner meg om Cloverfield, som jeg synes umåtelig dårlig... Fikk jo aldri sett det derre monsteret skikkelig.. Og jeg som gledet meg sånn til det... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Synes at traileren var helt forferdelig kjedelig, skal den her være skummel? Gjespa meg gjennom den traileren. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Virket ikke akkuart som en spennede film. Utfra det som ble vist på traileren tviler jeg på at jeg kommer til å se den. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Hva slags bitrate kjøres på lydsiden på denne traileren egentlig? Er så irriterende med HD-materiale som driter i lyden. Er helt elendig kvalitet på musikken f.eks., høres ut som en 128kbps MP3. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Er jeg den eneste som syntes den filmen virket utrolig spennende? Den skal sees. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Er jo som de andre filmene hans, veldig high concept. Får den bra kritikker, så kan det jo gå an å se den på kino, for så vidt. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Er helt elendig kvalitet på musikken f.eks., høres ut som en 128kbps MP3. Heh. Jeg utfordrer deg til å høre forskjell på en 128 KBPS MP3 og en 192 KBPS MP3 i en blindtest. Det du vel mente å si var "Høres ut som en 96 KBPS MP3" eller noe lignende, for 128 KBPS er mer enn nok til sitt bruk. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 For folk som sitter på referansemonitorer og studioutstyr så er det en smal sak. Diskant på 128kbps høres rett og slett ikke spesielt bra ut. For ikke å snakke om lyd som man skal jobbe videre, da er 128kbps fullstendig ubrukelig. ... og nei, jeg er ingen hi-fi-idiot som tror på all slags myter om lyd, men jeg jobber med lyd profesjonelt, og har tilgang til utstyr hvor man hører ganske mye mer detaljer enn det folk ofte tror finnes i lyd (128kbps-feil kan man for øvrig også høre på et hvilket som helst anlegg, man må opp på en del høyere skal det bli vanskelig å høre feil). Gode MP3-encodere i dag klarer å lage bra lyttekvalitet på rundt 200kbps, den er jeg helt med på, folk som tror de MÅ ha FLAC eller noe lignende for å kunne få noe ut av hi-fi-greiene de har mekka i hop tror selvfølgelig feil, men dog, 128... no dice. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Nok en amerikansk film som omhandler et eller annet mystisk angrep på USA av en fremmed, ukjent makt? Nei takk! Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Er jeg den eneste som syntes den filmen virket utrolig spennende? Den skal sees. Jeg synes også den virket veldig kjekk, og jeg la ikke merke til noen dårlige kameraeffekter... (Jeg merker ALLTID slik om det er utrolig dårlig) Og til han fyren som ikke fikk se hele monsteret i cloverfield: Hørt om å la et slør av mystikk henge igjen etter filmen? Er helt elendig kvalitet på musikken f.eks., høres ut som en 128kbps MP3. Heh. Jeg utfordrer deg til å høre forskjell på en 128 KBPS MP3 og en 192 KBPS MP3 i en blindtest. Det du vel mente å si var "Høres ut som en 96 KBPS MP3" eller noe lignende, for 128 KBPS er mer enn nok til sitt bruk. 128kbps MP3'er hører man ofte "feil" i, små ulyder som ikke skal være der fordi lyden er komprimert så kraftig. Ikke alltid, men noen ganger. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Dårlige kameraeffekter? Jeg synes tvert imot at de så spennende og temmelig bra ut. Historien og konseptet virket ganske ålreit. Mulig jeg ser denne, men ikke på kino. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg