Galexon Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Har en laptop med følgende egenskaper: Intel Celeron M540 1.8 GhZ 1024 MB RAM Mobile Intel 965 Express Chipset Family Windows Vista Home Basic 32-bit Når jeg installerer et spill som jeg vet at maskinen min takler, får jeg aldri oppløsningen jeg vil ha. Jeg får alltid et bilde i midten av skjermen, med plagsomme sorte rammer rundt. Når jeg ser gjennom setup på spillene, finner jeg aldri min egen oppløsning. - Hva kan dette komme av? - Hva kan jeg gjøre for å ordne dette? På forhånd takk for alle svar! Lenke til kommentar
Zink Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Virker som den mangler ressurser. En "celeron-maskin" med lite minne, svak cpu og et ikke-dedikert skjermkort (uten eget minne?)... Hvilke spill er det snakk om? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Virker som den mangler ressurser. En "celeron-maskin" med lite minne, svak cpu og et ikke-dedikert skjermkort (uten eget minne?)... Hvilke spill er det snakk om? Hidden and Dangerous 2 som er et spill fra 2003. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå