Gjest Guest_Erik_* Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg har lyst til å lære meg å deepthroate, men er det noen teknikker eller lignende man kan bruke for å unngå at "brekningsmuskelen" slår inn? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Ehh, du heter Erik og vil lære å deepthroate? Går ut ifra at du er homoseksuell.. Jeg har dessverre ikke mye å bidra med her i og med at jeg brekker meg bare av å pusse tunga. Jeg vil derimot tro at øvelse gjør mester.. bare prøv å prøv til du blir vant til det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Gjelder seg å lære å puste riktig. Og er man den som blir sugd, så har jeg et tips: IKKE press tissen deres nedi halsen på jenta! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Godt tips !!! Og ikke hold fast hodet hennes!!! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 haha dere to snakker av erfaring? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Erik_* Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 IKKE press tissen deres nedi halsen på jenta! jenta? dere er så politisk korrekte.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 haha dere to snakker av erfaring? Jau. jenta? dere er så politisk korrekte.. Evnt. gutten. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Ehm. Er vel bare å prøve det. Trening gjør vel mester, her også... :!: Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Godt tips !!! Og ikke hold fast hodet hennes!!! Veldig enig i den. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Så på en 'film' engang at når mannen gjorde dette på kvinnen, så lå hun på bordet med ryggen ned og hodet utfor kanten bøyd bakover. Vil tro at dette er for at hun ikke skulle få 'bøy' på halsen. (Frie luftveier, for de som kan gjenopplivning). Om dette har noe for seg aner jeg ikke, men skader jo ikke å prøve? Tror jeg.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Her er en guide, hvis du trykker på "neste" nedenfor artikkelen så kommer du til siden med tips. http://www.erotikknett.no/3418_154.php Så bruk tid, la halsen få tid til å "strekke" seg eller hva jeg skal kalle det, og lær deg å kontrollere refleksene i halsen. Samt det er anbefalt å øve sånn annenhver dag Jo mindre vinkel det er fra munnen til halsen skal visst være bra. Blir sikkert ikke så knøvla på vei ned da. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 det må ha vært en mann som anbefalte å "øve minst annenhver dag" :!: Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 noen jenter (og gutter? ) er ikke fysisk laget for deeptroath... men godt er det Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 det må ha vært en mann som anbefalte å "øve minst annenhver dag" :!: Veldig mye mulig, men personen som har skrevet det kaller seg "slavinnen", så antar det er en dame. Men, de fleste damene på nettet skal visst være menn Det er vel kanskje for at musklene skal bli vant med bevegelsene regelmessig, og så det skal ta kortere tid før man klarer å gjennomføre....øvelsen? Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hvorfor vil egentlig gutter langt ned i halsen? Jeg skjønner ikke fascinasjonen.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hvorfor vil egentlig gutter langt ned i halsen? Jeg skjønner ikke fascinasjonen.. Hvorfor vil de inn i munnen overhodet? Hvorfor vil de inn i tissehullet? Hvorfor liker noen folk å bæsje på hverandre? Folk er forskjellige, man trenger ikke en grunn til å tenne på noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Det har nok noe med det å gjøre atr det faktisk er godt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hvorfor vil egentlig gutter langt ned i halsen? Jeg skjønner ikke fascinasjonen.. fordi det er godt og trangt der nede sikkert? Ikke at jeg har erfaring (eller egen penis) Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 toth: Dumt spørsmål. Men ja, deep throat er noe man må lære og øve. Det er en del teknikker for å gjøre det lettere ja, men det stemmer nok at man må øve ofte for å få det til. Det må ikke være med penis, kan være med hva som helst annet egentlig. Bare øve og øve til man klarer å overdøve refleksen. Den må rett og slett bli tvinget til å gi opp. Kan ta litt tid Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Er jo bare å begynne rolig, gå lenger og lenger, så går det jo vanligvis etterhvert. Det er det som funker for meg, for det går hvertfall ikke hvis jeg prøver med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg