Gå til innhold

36 år gammel mann oppbevarte kjæresten på toalettet i 2 år

Anbefalte innlegg

Hei! Hørte på lokalradioen at en mann har hatt kjæresten sin på do i 2 år. Grunnen skal visst nok være at hun ikke klarte å reise seg fra dosetet. I går (!) kontaktet mannen politiet og fortalte dem dette. Damen ble riktignok hentet (mannen hadde servert henne mat gjennom døren), men de er ikke sikre på om de skal reise sak mot denne mannen! Får retten virkelig så lite bevilninger av staten at de ikke kan reise sak mot en person har berøvet en annens frihet i 2 år? Nå sender de ut 5 mrd (kanskje mer) til å beskytte regnskogen, men retten har ikke en gang råd til å ta opp en sak hvor det går klart frem at noe kriminelt har blitt begått. Hva mener dere om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg høres det ut som en avisand, urban legende. Men dersom den er sann, så stemmer det at det var i USA, og så vidt jeg fikk meg meg var det kjæresten som ikke ville ut fra do (pinlig å måtte ha hjelp av redningsmannskaper med buksa nede?) og ingen frihetsberøvelse.

Jeg lurer forresten på hvordan han selv fikk gått på do når det alltid var opptatt?

Lenke til kommentar

Takk for linken Nie.

Det er bare helt sykt, håper ikke at rettssystem blir belastet av slike tullesaker. Nå er vi i USA så kvinnen (med en dårlig barndom) kan sikkert saksøke sin kjæreste...

McFarren said that his girlfriend has an infection in her legs that has damaged her nerves, and that she has no feeling in her legs. She may wind up in a wheelchair, he said.

I smell $$$.

Endret av Ba'al-Sebul
Lenke til kommentar

Avisene får det jo til å høres ut som han har lenket henne fast til toalettet og holdt henne innesperret i 2 år!

Får bare mer og mer avsmak av hele tabloid pressen.

Hun ville ikke ut, han prøvde å lokke henne ut hver dag. Sprøsmålet er bare om han kan straffeforfølges for å ikke ha meldt ifra om at dama ikke vile av ramma på 2 år. Om han har opptråd uaktsomt, ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Hun satt på toalettet i to år. Jeg forestiller meg at det må ha luktet forferdelig, hvorfor har ingen naboer eller noe reagert?
Hun spylte vel ned med jevne mellomrom da. :p

olsen: Tja, er det? Her i landet er det riktignok sånn. Det er jo også et spørmål om hvorvidt han kunne bedømme at hun skadet seg selv. Han kan jo ikke være den skarpeste kniven i skuffen

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Jeg har lest på VG at kvinnen vistnokk nektet og reise seg ifra toalettsetet. Hun satt der så lenge at huden hennes grodde inn i toalett-setet. Han prøvde og lokke henne fram med mat, noe som ikke hjalp. Mannen hennes hadde vert i kontakt med politiet tidligere.

Det er tydelig at det ikke er spessielt glupe folk vi har med og gjøre her. Det er altså ikke snakk om at hun var blitt holdt der imot sin egen vilje, det var på toalettet hun trivdes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...