Rottenspacehead Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 BAre lurer på hvor man kan skaffe det billigst ? Prøvde å søke på forumet og google, men fant ikke noe som jeg ble klokere på. sett kjapt at komplett har det til 1095kr.. noen steder som er billigere ? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Gamer har en egen prisguide som kjapt hadde gitt deg svar på spørsmålet: http://prisguide.gamer.no/product.php?productId=60805 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 De tar seg ikke for alle butikker.. og kan man ikke bestille fra utlandet ogsa? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 De tar seg ikke for alle butikker.. og kan man ikke bestille fra utlandet ogsa? Nei, de tar ikke for seg alle butikker, men jeg tror det er svært representativt for hva som er billigst. Klart det er kampanjer på diverse butikker, på diverse produkter, men generelt sett tror jeg nettbuttikkene som er i prisguiden reflekterer det billigste man kan få de for innenlands. Hva kjøp fra utlandet angår så tror jeg ikke ett ratt er det lureste å bestille. Frakt og et evt moms-tillegg vil fort skyte prisen til værs (rattet veier litt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå