Gå til innhold

Dyktige musikere i Drammen og omegn.

Magne__

Anbefalte innlegg

Hello.

Jeg søker musikere i nærheten av Drammen, forholdsvis trommis, gitarist, bassist, pianist (gjerne som er ett band fra før), som kunne tenke seg å vært med på ett prosjekt jeg har tenkt å begynne med til sommeren. Skal begynne innspilling av en skive, der jeg/vi skal gjøre ett rock/metall/funk-møter rap type album. Skal satse hardt på musikken, å trenger folk som er på samme bølgelengde, og som synes dette her høres interessant ut.

Har allerede snakket med en kvinnelig vokalist som er med, så nå er alt som gjenstår musikere (kanskje det som er vanskeligst å finne, men jeg håper noen vil ta kontakt).

Skiva vil bli gjort proffesjonelt, og sendt inn til plateselskap, kun for å prøve lykken. Håper og tror dette kan bli veldig bra, og det vil absolutt være noe revulosjonerende i norsk rap, bare så det er sagt.

Du/dere kan sjekke ut noe av min tidligere musikk på www.myspace.com/gandhjiiithc . Selvom det ikke er representativt for hva jeg har i hodet mitt nå.

Blir tjue år til sommeren.

Håper på poistiv tilbakemelding.

Send meg en Privat Melding på forumet, eller mail meg på [email protected] , hvis noen er interessert.

Mvh Magne

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...