Predecessor Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Etter å ha redigert et 10 minutters program i Studio 8 var tiden inne for å fremstille en DVD med menyer. Jeg brukte også Studio 8 til menyfremstillingen. Totalt var ble det fire kapitler i tillegg til hovedmenyen (førstesiden). Det er ikke så veldig mye man kan få gjort galt i Studio 8, men jeg tok allikevel ikke sjansen på å "svi" av 40 kroner uten å være sikker på at det hele fungerte. Jeg kjørte en testbrenning med en DVD+RW plate, og til min store glede fungerte det problemfritt på DVD spilleren i stua. Dermed brant jeg en +R plate som også fungerte svært bra. Så testet jeg både DVD +RW/R platen i diverse PC`r i huset, og da var det ikke fullt så morsomt lenger. Ingen av PC`ne i huset var i stand til avspille disse platene med unntak av den PC`n hvor det var brent. Kan noen forklare meg hva jeg eventuelt har gjort feil. Som nevnt tidligere, så fungerer det absolutt tilfredsstillende på stuemaskinen. Alle maskinene kjører med Win XP PRO, og Cyberlink Power DVD. Alle maskinene er oppdatert mer eller mindre, og spiller "kjøpe" DVD uten problemer. Håper på et postivt svar i nær fremtid. P.S. Noen som har et program å anbefale, hvis man ønsker å lage filsett for DVD brenning (VOB) fra AVI, med andre ord konvertering? Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 sjekket hvilken sone du har brukt ? kan jo være forskjellig fra pcn til den eksterne i stua de ? Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Takk for tipset, men etter hva skjønner og erfarer har ikke DVD spillerene i PC`ne sperre på soner i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå