johan1 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 siste tingen greier jeg ikke den gar til siden og ikke oppover pa crossover noen tips? Lenke til kommentar
Fs4eva Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 siste tingen greier jeg ikke den gar til siden og ikke oppover pa crossover noen tips? ka triks? Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 siste tingen greier jeg ikke den gar til siden og ikke oppover pa crossover noen tips? ka triks? tatw Lenke til kommentar
Fs4eva Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 siste tingen greier jeg ikke den gar til siden og ikke oppover pa crossover noen tips? ka triks? tatw prøv å få en høg atw,,,så teke do berre en crossover etterpå Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Tutorials er nesten farlig når det gjelder freestyle. Tuts hjelper ikke en dritt, de bare forklarer triksene. Freestyle handler om å få bevegelsen inn i kroppen og det må man bare trene på. Greide Tatw nylig og da skjønte jeg at trening er det eneste som gjelder. Lenke til kommentar
Fs4eva Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Tutorials er nesten farlig når det gjelder freestyle.Tuts hjelper ikke en dritt, de bare forklarer triksene. Freestyle handler om å få bevegelsen inn i kroppen og det må man bare trene på. Greide Tatw nylig og da skjønte jeg at trening er det eneste som gjelder. sant Lenke til kommentar
Fs4eva Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 ska snart legge opp nye vid=P Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 ska snart legge opp nye vid=PGleder meg Jeg så oLi og Gustav da jeg var i København på lørdag. Det var veldig morsomt Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Jeg var på banen med Tobias/becs18 i stad. Han tjener penger bare for å møte opp på freestyle-show, og så har han avtale med Adidas. Får nye sko når han vil.... Så det er bare å fortsette og øve, man kan bli rik av detta! Endret 2. juli 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg var på banen med Tobias/becs18 i stad. Han tjener penger bare for å møte opp på freestyle-show, og så har han avtale med Adidas. Får nye sko når han vil.... Så det er bare å fortsette og øve, man kan bli rik av detta! Vet, snakka med Yoacim og han har også sponsor. De er gode venner og jeg regnet egentlig med at Becs også hadde sponsor. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det er et godt eksempel på en bra freestyle film. Veldig godt mikset med bra kamera osv. Det som jeg har tenkt på som er de viktigste tingene i en freestyle film er: Kreativitet: Folk blir veldig imponert av kreativitet. Kreative comboer som inneholder viderekomne triks (Tatw, Matw, Aatw, Atatw, Amatw etc.), er utrolig stilig. Stil: Stil er svært kjekt å ha i en film, kreativitet kommer dog først etter min mening. Musikk: Her er kanskje den viktigste delen. At freestylingen i filmen er i samme tempo som musikken er utrolig viktig. Kanskje vanskelig å finne ut hvilken musikk som passer miksing etc. men gjør man det grundig hver gang blir det lettere og du leverer kvalitet hver eneste gang. Bevs' video er et godt eksempel på tipsene ovenfor. Han er kreativ mikser bra og har god stil. Det gjør at videoene hans er dritbra selv om han ikke har de vanskeligste triksene. Lenke til kommentar
Fs4eva Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 ska snart legge opp nye vid=PGleder meg Jeg så oLi og Gustav da jeg var i København på lørdag. Det var veldig morsomt oLi? ekje han svensk? kansje på ferie? jeje;) noken som skal på norway cup? Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 oLi? ekje han svensk? kansje på ferie?jeje;) noken som skal på norway cup? Både oLi og Gustav er svenske Jeg skal på NC antar jeg. Det skal skje mye galt om jeg ikke kommer. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Eg er skikkelig amatør på freestyle/triksing! så eg lurer på om derre vet om noe ''beginner moves'' ? noe eg kan øve på! her e nokren enkle triks: atw crossover htw headstall/nosestall neckstall hamshire stall? hatw rainbow piledriver shoulderstall e berre å søke på youtube so ser du korleis du gjer dei=P thank bro! kan liste opp noken litt vanskeligare triks vist du kan dei oppafor=P kunne du gjort de? så har eg noe oh holde på med Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 kunne du gjort de? så har eg noe oh holde på med Tatw Matw Aatw Atw-Cross Cross-Atw Atw-Htw Cross-Htw Htw-Cross. Da har du noe å bryne deg på- Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Patw Det er nok lurest å lære seg latw først. :-) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Kan være en ide, ja. Bare nevnte det siden vi var inne på noe å bryne seg på Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 takk for all samsvar! og eg skal begynne sånn skikelig i morgen. har bare prøvd til tull å tøys no. men no skal de bli noe bank. Lenke til kommentar
Fs4eva Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 takk for all samsvar! og eg skal begynne sånn skikelig i morgen. har bare prøvd til tull å tøys no. men no skal de bli noe bank. her e nokken triks du kan øve på crossover360 crossover720 discolated knee tatw atatw matw amatw loop360 aatw khtw katw atm 360 (upper) htatw hmatw ahmatw ahtatw latw magellan sh!t toe bounce revese toe bounce reverse crossover reverse htw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå