Gå til innhold

Fotball trinksing/freestyle - Filmer og snakk!

lagona

Anbefalte innlegg

Nå kommer jeg med et inlegg som er om en annen del innenfor FS;

Beyondfootball er noe dritt. Kjenner til flere som er misfornøyde med behandlingen der, og en som har sluttet å legge ut videoer og å være der pga. oppførselen til folket der. Jeg kommer ikke til å navngi noen men jeg er enig.

www.soccer-freestyle.com er mye bedre, dessverre mye mindre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han burde øve mer på andre ting som atw-htw comboer/sits/uppers, enn bare triks som er htatw/ahtatw/ahmatw varianter ...

Atw-Htw er utrolig kjedelig å se på. CLF videoen hans var drit fordi han hadde så dårlig tid. Jeg vedder kuken min på at han kommer til å klare både tatw-htatw nt, ahtatw-ahtatw og htlatw og afxatw.

Lenke til kommentar
Han burde øve mer på andre ting som atw-htw comboer/sits/uppers, enn bare triks som er htatw/ahtatw/ahmatw varianter ...

Atw-Htw er utrolig kjedelig å se på. CLF videoen hans var drit fordi han hadde så dårlig tid. Jeg vedder kuken min på at han kommer til å klare både tatw-htatw nt, ahtatw-ahtatw og htlatw og afxatw.

ja han hadde dårli tid=S

Lenke til kommentar

Ahaha, jeg hadde vedda imot, men jeg har ikke så lyst på kuk for å si det sånn xD

Ikke alle synes det er kjedlig med atw-htw comboer, spesielt ikke hvis det er gjort med god stil, bare se på mattelinder; atw-htw comboene hans er som en fryd for øyet :wee:

Lenke til kommentar

Ahaha, jeg hadde vedda imot, men jeg har ikke så lyst på kuk for å si det sånn xD

Ikke alle synes det er kjedlig med atw-htw comboer, spesielt ikke hvis det er gjort med god stil, bare se på mattelinder; atw-htw comboene hans er som en fryd for øyet :wee:

Jaja :) peace!

Min første tatw:

Se filmen hos Youtube.

For en følelse!

Lenke til kommentar
Alle de som er interresert i FS kan jo komme på Norway cup. Der kommer Norges beste (iallefall nest beste) til å være inkludert mange andre freestylere.

hehe=P

skal kansje på norway cup=P skakje spele men skal kansje til onkelen min på besøk=P

Lenke til kommentar
når skal jeg hoppe over ballen med venstre fot på tatw? når høyrefoten er 1/4 2/4 eller 3/4 rundt ballen?

Dette varierer fra person til person. Personlig så løftet jeg benet, i starten av atw'en men hoppet kommer når du er cirka halveis. Det som er enda viktigere er å få foten til å være over ballen når ballen faller, det er nemlig da du skal hoppe. Gjør det fort hvis ikke så er ballen i bakken når du hopper eller så er foten i bakke. Du må finne en gyllen middelvei. Du må også lære deg å sparke ballen opp mens du foten er på vei ned. Du må bare trene lenge på tatw, jeg bare ga deg noen tips.

Lenke til kommentar
Eg er skikkelig amatør på freestyle/triksing! så eg lurer på om derre vet om noe ''beginner moves'' ? noe eg kan øve på!

her e nokren enkle triks:

atw

crossover

htw

headstall/nosestall

neckstall

hamshire stall?

hatw

rainbow

piledriver

shoulderstall

e berre å søke på youtube so ser du korleis du gjer dei=P

Lenke til kommentar
Eg er skikkelig amatør på freestyle/triksing! så eg lurer på om derre vet om noe ''beginner moves'' ? noe eg kan øve på!

atw

crossover

htw

headstall/nosestall

neckstall

hamshire stall?

hatw

rainbow

piledriver

shoulderstall

thank bro!

Lenke til kommentar
når skal jeg hoppe over ballen med venstre fot på tatw? når høyrefoten er 1/4 2/4 eller 3/4 rundt ballen?

Dette varierer fra person til person. Personlig så løftet jeg benet, i starten av atw'en men hoppet kommer når du er cirka halveis. Det som er enda viktigere er å få foten til å være over ballen når ballen faller, det er nemlig da du skal hoppe. Gjør det fort hvis ikke så er ballen i bakken når du hopper eller så er foten i bakke. Du må finne en gyllen middelvei. Du må også lære deg å sparke ballen opp mens du foten er på vei ned. Du må bare trene lenge på tatw, jeg bare ga deg noen tips.

Lenke til kommentar

atw

crossover

htw

headstall/nosestall

neckstall

hamshire stall?

hatw

rainbow

piledriver

shoulderstall

thank bro!

kan liste opp noken litt vanskeligare triks vist du kan dei oppafor=P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...