RyanReynolds Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tatw er skikkelig vanskelig! Prøvde en del i dag, men slet voldsomt, men med litt mer trening skal jeg nok klare det. Den tutorial'en på youtube hjelper en del. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Edit: Misforsto deg DMATHISEN, tipset hjalp drittbra, takk! bare hyggelig Lenke til kommentar
Fs4eva Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Bra vid.... På tatw... øv på å ta høge atw'er å ta en crossover etterpå....trur de kan hjelpe litt...å sjekk tutorial på youtube! Takk Jeg klarte faktisk Tatw idag Bra Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, men jeg fikk den ikke på film så det teller ikke FS4eva, hvem er du i freestyle sammeheng. BF account, FT account, youtube videoer? Lenke til kommentar
Fs4eva Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ja, men jeg fikk den ikke på film så det teller ikke FS4eva, hvem er du i freestyle sammeheng. BF account, FT account, youtube videoer? K1ms .....du har commenta vidden min=) den me shit å tatw Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det var deg det Skikkelig digg da jeg greide tatw første gang. Satser på aatw når jeg er nogenlunde stabil på tatw. Lenke til kommentar
Fs4eva Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det var deg det Skikkelig digg da jeg greide tatw første gang. Satser på aatw når jeg er nogenlunde stabil på tatw. hehe =P aatw e litt vanskeli:P he kun grett de 3 eller 4 gonga:S Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 latw da gutta? Da begynner vi å snakke Lenke til kommentar
Fs4eva Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 latw da gutta? Da begynner vi å snakke ej e ner å klare de=P men klare de fortsatt ikkje=P klare du de da?=P Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg klarer så vidt htw Driver ikke med freestyling... Lenke til kommentar
Fs4eva Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg klarer så vidt htw Driver ikke med freestyling... ok=P Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 hehe =P aatw e litt vanskeli:Phe kun grett de 3 eller 4 gonga:S Ja, men det er vel enklere enn tatw, jeg sliter med crossen i aatw (og tatw for den sags skyld). Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Mangen vanskelige uttrykk her ftw! Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Mangen vanskelige uttrykk her ftw! Ja, like greit det da når så man kan utrykke seg godt og bli forstått Det er vel det samme i f. eks. skatemiljøet? Lenke til kommentar
Fs4eva Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Mangen vanskelige uttrykk her ftw! basics de her=P hehe =P aatw e litt vanskeli:Phe kun grett de 3 eller 4 gonga:S Ja, men det er vel enklere enn tatw, jeg sliter med crossen i aatw (og tatw for den sags skyld). slite me den atw'en i aatw,,,kjeme alti litt skjeivt der=S Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 tatw = Tour around the world eller noe? Det vil si ta foten rundt ballen? Kan sikkert noen av de triksene uten å vite hva de heter Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Slettet Endret 27. desember 2008 av Mr. Ty Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 outside latw uten hopp + inside med hopp = sykt pent. Lenke til kommentar
Fs4eva Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nei, Touzani (navnet på han som fant opp trikset) Around The World. latw da gutta? Da begynner vi å snakke Lett. Satser på å klare latw-latw snart hehe men du e helt syk Tommy! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Ikke meg, en kompis Noen bedre? Endret 5. juni 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå