Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ser frem til det Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Imponerende av en jente (!) Har aldri sett jenter gjøre sånt. Det eneste jeg ser, er at de pleier å trikse med lårene sine. Forøvrig, så kan jeg alt hun gjorde, men jeg er under gjennomsnittet for alderen min. (tror jeg) Hun søsteren din er sikkert langt over gjennomsnittet for alderen og skjønnet! Ser frem til ny film. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Imponerende av en jente (!) Har aldri sett jenter gjøre sånt. Det eneste jeg ser, er at de pleier å trikse med lårene sine. Forøvrig, så kan jeg alt hun gjorde, men jeg er under gjennomsnittet for alderen min. (tror jeg) Hun søsteren din er sikkert langt over gjennomsnittet for alderen og skjønnet! Ser frem til ny film. Det er bra. Skal prøve å huske og legge den ut her! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Se filmen hos Youtube En kompis av meg, har spilt med han...er et skikkelig godt talent han, teknisk begavet, rask og målteft, alt en teknisk spiss skal ha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Han var svingod. Kvaliteten på filmen setter han i et dårlig lys. Med litt mer kyndig kamera og klipp, kunne han blitt en kvasi-youtube-kjendis. Uansett veldig imponerende for en 15-åring! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Imponerende for en 15-åring. Noen her som klarer å "snurre" ballen på hodet? Å snurre/spinne ballen på fingeren er ikke noe vanskelig, men når jeg skal ta den opp på hodet har jeg ikke sjans. Blant annet gjør Solli dette på en av reklamene på TV2. Lenke til kommentar
lagona Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Syntes det var veldig bra! Til alderen å være og jente så Få det ut på www.s3t.no hadde vært så gøy å få en vinner herfra! Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Syntes det var veldig bra! Til alderen å være og jente så Få det ut på www.s3t.no hadde vært så gøy å få en vinner herfra! Jenter er gode de også. Ja, hadde tenkt til det, men så at de bare tar imot mobilvideoer?:s Stemmer det? Det er jo kjempeteit.. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Noen her som klarer å "snurre" ballen på hodet? Klarer det en del nå ja, men jobber fremdeles med det. Var etter jeg så Solli på reklamen jeg begynte å øve. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Han var svingod. Kvaliteten på filmen setter han i et dårlig lys. Med litt mer kyndig kamera og klipp, kunne han blitt en kvasi-youtube-kjendis. Uansett veldig imponerende for en 15-åring! Hmm var jo ikke så veldig vanskelig å se hva som skjedde da Syns det var en dritt bra film og triks Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Syns det var en dritt bra film og triks Tja, selve filmen kunne feks. godt vert i widescreen. Ser man ett ikon(youtube) med WS tenker man kvalitet med en gang. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Noen her som klarer å "snurre" ballen på hodet? Klarer det en del nå ja, men jobber fremdeles med det. Var etter jeg så Solli på reklamen jeg begynte å øve. Jeg får det ikke til i det hele tatt. Den faller av med en gang.. Må nok øve en del mer. Lenke til kommentar
lagona Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Syntes det var veldig bra! Til alderen å være og jente så Få det ut på www.s3t.no hadde vært så gøy å få en vinner herfra! Jenter er gode de også. Ja, hadde tenkt til det, men så at de bare tar imot mobilvideoer?:s Stemmer det? Det er jo kjempeteit.. De tar bare mobilvideoer ja, du kunne jo ha prøvd å filme skjermen! Hvem vet, kanskje det virker... Ellers vet jeg om en annen side man kan vinne heftige preimer på, der kan mna laste opp film fra pcen... umbro.no så går du inn på bring it on! Det virker dødsfet, konge premier også! Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Se filmen hos Youtube En kompis av meg, har spilt med han...er et skikkelig godt talent han, teknisk begavet, rask og målteft, alt en teknisk spiss skal ha Målteft og målteft... Alt han vil er jo å snurre rundt med motstanderen. Han er litt "Arsenal" i stilen. Lenke til kommentar
lagona Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Vist det en kompis så må du jo få han til å laste det opp på www.umbro.no bring it on ! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det jeg synes er skremmende er hu søstra til tradhtare tar push-ups lettere enn meg med en ball balanserende på nakken. :S Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det jeg synes er skremmende er hu søstra til tradhtare tar push-ups lettere enn meg med en ball balanserende på nakken. :S Det er fordi hun er så lett og tynn Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det er ingen unnskyldning for at man ikke kan ta push - ups det, er man større så skal man ha musklene til å løfte seg selv. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Muskler forutsetter trening min gode mann. Den eneste treningen jeg foretar er å løfte ølglasset fra bordet og opp til munnen. Noen ganger trener jeg nakkemusklene ved å flytte hodet nærmere glasset. det er ikke alle som tilbringer tiden sin på å skaffe muskler, men jeg vedder på at jeg løser Rubiks kube 5*5*5 kjappere enn deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå