tradhtare Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Fordi jenter som kan trikse er kult! Men da må du ønske deg en lillesøster, for storesøsteren er meg, som står for filminga. ;p Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kanskje han ønsker seg en storesøster som kan filme også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vet ikke om det var en baktanke med den Lenke til kommentar
yoacim Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Heisann Bolla, takk som stiller opp for meg. Much appriciated. Viss noen har lyst a disse meg,- så kan vi heller ta en ordentlig battle,- Viss ikke, så se heller etter min atoum freestyle video som jeg holder på å lage nå. Peace up Bolla, snart Helsingborg møte, med Matte linder,oli,gustav, kanksje tilogmed palle kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er det lettere å trikse på en fot og hoppe over med den andre foten enn å sparke ballen opp med en fot og dra foten rundt ballen før du demper den igjen med samme fot? Lenke til kommentar
KolonP Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Denne her må dere bare se: Helt utrolig! Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Jeon Kwon er helt utrolig ja. Sjekk ut den nye videoen min for konkurransen på beyondfootball.com http://vimeo.com/2082579 Endret 27. oktober 2008 av Bolla29 Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Noen som trikser inn på forumet her eller? Jeg har jo holdt meg gående en stund nå. Det er min siste video da. Begynner å bli gammel. Vurderer å mekke en ny snart. Endret 24. juli 2009 av August S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå