Gå til innhold

Fotball trinksing/freestyle - Filmer og snakk!

lagona

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fet! Så på de filmene at det var noe fifa hadde lakt ut... Via www.s3t.no, der kan man vist filme seg selv med mobilen når man trikse litt, legge det ut å vinne masse premier! Ser ut som du har skillsa til å klare det! Du skal ikke prøve da?

Lenke til kommentar
fet! Så på de filmene at det var noe fifa hadde lakt ut... Via www.s3t.no, der kan man vist filme seg selv med mobilen når man trikse litt, legge det ut å vinne masse premier! Ser ut som du har skillsa til å klare det! Du skal ikke prøve da?

Er ikke like aktiv på triksefronten nå som jeg var før, så jeg tror jeg står over :p

Lenke til kommentar
de er ramme de der au... film fra www.s3t.no

noen som har tenkt å laste opp film der?

det er ikkk så mange som har gjort det til nå ogg det

skal vist kåres 10 vinnere, så akuratt nå kan man jo laste

opp hva som helst og vinne :p

Hva vinner man?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Imponerende, Messi. Triksinga var bra, men filmingen sugde. Hvis du hadde gått inn for det, kunne du laget en strøken triksefilm for du har definitivt mange avanserte grunntriks inne.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Imponerende, Messi. Triksinga var bra, men filmingen sugde. Hvis du hadde gått inn for det, kunne du laget en strøken triksefilm for du har definitivt mange avanserte grunntriks inne.

Takk. Vurderer kansje å lage en ny. Har lært en del nye triks, pluss at jeg nå ikke har en telefon som bare filmer i crappy oppløsning :p

Lenke til kommentar
de er ramme de der au... film fra www.s3t.no

noen som har tenkt å laste opp film der?

det er ikkk så mange som har gjort det til nå ogg det

skal vist kåres 10 vinnere, så akuratt nå kan man jo laste

opp hva som helst og vinne :p

Hva vinner man?

Lenke til kommentar

Konkurransen avsluttes den 21 mars. Da vil den som har den mest ratede videoen motta hovedpremien, og det vil i tillegg deles ut bl.a. FIFA Street 3 spill og Adidas Europass Matchball til de neste 9 filmene på siden.

Feite, det er jo bare noen få dager igjen! kom ann noen må jo legge ut noe, nesten hva som helst for jeg tror at man vinner nesten uansett vist hva man legger ut nå, siden det ikke er så mange filmer..!

Bare gå inn på www.s3t.no så står alt der :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf

Dyktig. Noe av det beste jeg har sett av en jente og det beste på den alderen. Våt ball og glatt bakke har ikke veldig mye å si.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvorfor legger du ut denne filmen i stedet for å lage en bedre film der hun viser at hun kan bedre?

Lenke til kommentar
Hvorfor legger du ut denne filmen i stedet for å lage en bedre film der hun viser at hun kan bedre?

Fordi jeg ikke bor hjemme lenger og dette var det eneste vi rakk å filme i påska.

I sommer derimot skal vi være mye sammen, og da skal jeg få både filma og mekka bedre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...