lagona Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Se det! Har sett endel triksefilmer i det siste, endel på youtube og litt på tv og sånt. Så det var noe med det norske talent greiene også for litt siden! Vist dere har noen fete filmer, eller vet om noen fete filmer så kan dere jo linke de hit! Noen: http://youtube.com/watch?v=CEwwvJaw5_I Kulst vist det er norsk! Endret 17. mars 2008 av lagona Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ikke så veldig vansklige triks da, men men Lenke til kommentar
lagona Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 fet! Så på de filmene at det var noe fifa hadde lakt ut... Via www.s3t.no, der kan man vist filme seg selv med mobilen når man trikse litt, legge det ut å vinne masse premier! Ser ut som du har skillsa til å klare det! Du skal ikke prøve da? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 fet! Så på de filmene at det var noe fifa hadde lakt ut... Via www.s3t.no, der kan man vist filme seg selv med mobilen når man trikse litt, legge det ut å vinne masse premier! Ser ut som du har skillsa til å klare det! Du skal ikke prøve da? Er ikke like aktiv på triksefronten nå som jeg var før, så jeg tror jeg står over Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Impressive Messi91! Men slår ikkje denne gutten, Tsatsulow. Shit! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Impressive Messi91! Men slår ikkje denne gutten, Tsatsulow. Shit! Filmen min var to år gammel, du vet ikke hva jeg er istand til nå Neida, men seriøst, de var de beste jeg noensinne har sett. Og jeg har sett MYE skal jeg si deg. Lenke til kommentar
lagona Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Se filmen hos Youtube de er ramme de der au... film fra www.s3t.no noen som har tenkt å laste opp film der? det er ikkk så mange som har gjort det til nå ogg det skal vist kåres 10 vinnere, så akuratt nå kan man jo laste opp hva som helst og vinne Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 de er ramme de der au... film fra www.s3t.nonoen som har tenkt å laste opp film der? det er ikkk så mange som har gjort det til nå ogg det skal vist kåres 10 vinnere, så akuratt nå kan man jo laste opp hva som helst og vinne Hva vinner man? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Imponerende, Messi. Triksinga var bra, men filmingen sugde. Hvis du hadde gått inn for det, kunne du laget en strøken triksefilm for du har definitivt mange avanserte grunntriks inne. Endret 17. mars 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Imponerende, Messi. Triksinga var bra, men filmingen sugde. Hvis du hadde gått inn for det, kunne du laget en strøken triksefilm for du har definitivt mange avanserte grunntriks inne. Takk. Vurderer kansje å lage en ny. Har lært en del nye triks, pluss at jeg nå ikke har en telefon som bare filmer i crappy oppløsning Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Skryt, skryt, skyt. Neida :!: Imponerende triksing. Du får legge ut ny video her når den er ferdig! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Skryt, skryt, skyt. Neida :!: Imponerende triksing. Du får legge ut ny video her når den er ferdig! Vist jeg gidder å lage en ny skal jeg gjøre de ja. Lenke til kommentar
lagona Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Det hadde jo vært helt konge! Sånn som det ser ut nå kommer du garantert til å være med blant vinnerene! Vi skal være med å stemme! Dødsfet vis du legger ut noe! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 de er ramme de der au... film fra www.s3t.nonoen som har tenkt å laste opp film der? det er ikkk så mange som har gjort det til nå ogg det skal vist kåres 10 vinnere, så akuratt nå kan man jo laste opp hva som helst og vinne Hva vinner man? Lenke til kommentar
lagona Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Konkurransen avsluttes den 21 mars. Da vil den som har den mest ratede videoen motta hovedpremien, og det vil i tillegg deles ut bl.a. FIFA Street 3 spill og Adidas Europass Matchball til de neste 9 filmene på siden. Feite, det er jo bare noen få dager igjen! kom ann noen må jo legge ut noe, nesten hva som helst for jeg tror at man vinner nesten uansett vist hva man legger ut nå, siden det ikke er så mange filmer..! Bare gå inn på www.s3t.no så står alt der Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Søstra mi på 15 som trikser: Gikk dårlig i forhold til det hun kan fordi det var glatt bakke og våt ball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Dyktig. Noe av det beste jeg har sett av en jente og det beste på den alderen. Våt ball og glatt bakke har ikke veldig mye å si. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Takk for det. Jeg har ikke så god peiling, så jeg regna med det hadde innvirkning. Men hun kan i alle fall bedre! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvorfor legger du ut denne filmen i stedet for å lage en bedre film der hun viser at hun kan bedre? Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvorfor legger du ut denne filmen i stedet for å lage en bedre film der hun viser at hun kan bedre? Fordi jeg ikke bor hjemme lenger og dette var det eneste vi rakk å filme i påska. I sommer derimot skal vi være mye sammen, og da skal jeg få både filma og mekka bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå