Gef Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Kan dere navn på noen sanger fra Chile, må være på "Chilsk" språk, har et skole prosjekt... Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Ha deg vekk! Men seriøst, dette har NULL med HARDWARE å gjøre. Det finnes en Off topic forum, der er det tilogmed en egen kategori for musikk såvidt jeg husker. Prøv der heller Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Helt enig! Kom deg til "søppel" posten og post der. der ser du min "sang" boks og! SKJERPINGS! -caps*****lock Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 ...må være på "Chilsk" språk, har et skole prosjekt... Du har et skoleprosjekt ( i et ord, ja) og tror de snakker chilsk? Kanskje du først skal skaffe deg "litt" mer bakgrunnsinformasjon om dette landet. Vet du for eksempel hvor i verden det ligger? Kontinentet? Amerika? Asia? Afrika? Gjett, da... Og vi har en kategori "søppel" og en "musikk" her. Jeg anbefaler søppel siden du ikke vet hva du snakker om. Ha en fortsatt fin dag, og lykke til med det chilske prosjektet. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Du kan ha deg vekk selv Blib! Hvis det er p overklokking du mener at jeg burde poste så er det uaktuellt...det er nesten ingen folk der! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 ...må være på "Chilsk" språk, har et skole prosjekt... Du har et skoleprosjekt ( i et ord, ja) og tror de snakker chilsk? Kanskje du først skal skaffe deg "litt" mer bakgrunnsinformasjon om dette landet. Vet du for eksempel hvor i verden det ligger? Kontinentet? Amerika? Asia? Afrika? Gjett, da... Og vi har en kategori "søppel" og en "musikk" her. Jeg anbefaler søppel siden du ikke vet hva du snakker om. Ha en fortsatt fin dag, og lykke til med det chilske prosjektet. Jeg vet alle de tingene der ja, de snakker spansk! Hvor poster jeg når jeg skal poste i MUSIKK topicen? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 her f.eks. tilfeldig søk: http://www.amazon.com/exec/obidos/search-h...0153125-6963112 Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 her f.eks. tilfeldig søk:http://www.amazon.com/exec/obidos/search-handle-url/index=music&field-keywords=Chile&search-type=ss&bq=1/104-0153125-6963112 Thx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg